Heeft er iemand nog wat tips waar ik artikelen kan halen (of bestellen; website's?) voor de veiligheid in huis. Ik ben op o.a. op zoek naar een soort (doorzichtig) scherm voor de computer en de dvd speler zodat mevrouw met haar vingertjes van de knopjes af blijft. Ook zou ik willen vragen naar een goede tips voor het afsluiten van de keukenkastjes. Er zijn zoveel verschillende soorten vergrendelingen dat ik niet weet welke ik moet kiezen. Het moeten natuurlijk niet te ingewikkelde systemen zijn zodat het zelfs voor mij lastig wordt om een keukenkastje open te doen! Heeft er iemand ervaring met de magneetsloten bijvoorbeeld? Bedankt alvast voor alle antwoorden!
hoi, Wij hebben ook de magneetsloten gekocht. Nog niet uitgeprobeerd, maar wel op advies van vrienden. Het fijne vind ik dat het onzichtbaar is aan de buitekant en ze kunnen de slotjes niet lospeuteren (vrienden hebben ook slotjes, waarbij iets de deurknopjes samenhoudt, en de tweeling pullikt net zo lang, tot ze het los hebben). Bij de magneetslotjes zit het slotje aan de binnenkant en de opener bewaar je op een plek waar ze niet bij kunnen. verder lees ik even mee, wij zullen er binnenkort ook actief in moeten worden. groetjes, Natasja