Smeren.... Wat wel/niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Itisuptome, 30 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Gewoon smeren met wat je zelf lekker vindt. Dat het tegen striae zou moeten helpen is de grootste onzin die er bestaat. Je hebt er aanleg voor of niet en dat bepaald of je het krijgt of er ongeschonden vanaf komt. Dus gewoon lekker smeren met dat wat je zelf fijn vind om te gebruiken.

2. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Je mag bio oil ook op je borsten smeren. Ik kreeg er wel pukkeltjes van, daarom mee gestopt, maar is een kwestie van uitproberen :)

3. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ik gebruik rilastil anti striae voor mn buik en borsten maar ik vermijd mn tepels. Op mn buik heb ik gelukkig nog geen striae maar op mn borsten wel, en door die creme worden ze bijna onzichtbaar! Wel na een tijdje smeren pas

4. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Als je tepels erg jeuken kun je trouwens lansinoh creme gebruiken. Die is speciaal gemaakt om tijdens borstvoeding ook te gebruiken en werkt tegen tepelkloven en jeuk

5. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Ik heb n gevoelige huid, krijg snel uitslag en droog snel uit.
    Ik smeer al vanaf t begin zwitsal buikbalsem en borstencreme. Voelt heerlijk aan en trekt goed in.. ik houd echt niet van creme die vettig blijft, daar gaat mijn huid van zweten en dan volgt uitslag.. etos buikcreme vond ik ook erg fijn...

Ik kan je alleen aanraden dat je het zelf moet uitproberen.. van de meeste kun je monstertjes krijgen.. iedere huid reageert anders..
    Succes.

6. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Kokosolie voor alles! Ook straks voor de baby!

7. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Vaseline... Zit niks bijzonders in en werkt prima tegen de jeuk!

8. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Bedankt voor alle tips ladies!

Deel Deze Pagina