Hallo meiden, Ik ben vandaag 30 weken zwanger en voel me beroerd.. heb een hele strakke, gevoelige onderbuik, voelt tegelijkertijd als een buik die uit elkaar knapt en heftige menstruatiepijn.Heb constant harde buiken en een drukkend gevoel op mijn vagina. Ben misselijk en erg moe en een tempratuur die schommelt.. Is die kleine nu al aan het indalen? of zou dit iets anders zijn. De assistente van de vk is niet bereikbaar en ik vind niet dat ik hiervoor het noodnr. moet bellen, indalen is normaal toch? Wat zouden jullie doen... Afwachten, bellen of er van uitgaan dat het indalen is?
Niet afwachten, gewoon even bellen. Je mag hier best het noodnummer even voor bellen. Dan leg je je verhaal uit en dan besluit zij wel of ze je moet zien of niet. Maar als je je echt zo slecht voelt, dan zou ik zeker even bellen.
Gelijk bellen! ALs je je zo beroerd voelt en je weet niet wat het is, daar zijn ze voor! Ik vind dit genoeg spoed hoor.
dames dank jullie voor he advies,, het was goed advies ik ben vanmiddag weer terug gekomen uit ziekenhuis ben maandag avond opgenomen met stukje verstreken zachte baarmoedermond..hij is wel lang nog gelukkig maar ze weten niet hoelang hij eerst was. mijn lijf is het aan het opgeven dus, met beeb gaat prima zit goed op groeischema, hartslag helemaal goed..gelukkig. Hij is volledig ingedaald en ik moet nu dus heel rustig aan doen, bed in de kamer en mag wel wat lopen binnen maar veel meer niet. Dus bij deze aan andere dames, voel je je niet lekker of vertrouw je het niet helemaal Gewoon bellen, vaak voel je instintief dat er iets niet goed is..