ff gauw een vraagje hoor, want ik maak me een beetje zorgen... Ik heb net hele erge pijn (steken) gehad in mijn navel. Vooral als ik maar heel even mijn buik spande. Het was zo erg dat ik niks meer kon doen behalve liggen. Het duurde ongeveer 5 minuten en daarna was het als sneeuw voor de zon verdwenen... Is dit normaal als je zwanger bent?
Of het normaal is weet ik niet maar ik kan je wel zeggen dat ik het ook heb gehad in het begin... Dus ik zou me maar niet al te druk maken hoor! Alhoewel, heel erg was het niet bij mij....wel erg aanwezig en flink fel!
Het kunnen gewoon je buikspieren zijn, die lopen onder je navel en nu je baarmoeder gaat groeien moeten ze oprekken. Daarbij kunnen ze even protesteren. Ik voel het vlak onder mijn navel, nu bijna dagelijk, maar iig regelmatig sinds week 13 of zo.
Bedankt voor de reacties! Nee ik weet niet wat het is geweest... Ik kreeg er met Oudejaarsnacht ook weer last van, maar minder heftig. Ik ben toen gewoon gaan zitten en toen ging het wel weer. Maar dat bovenstaande verhaal...pfff dat deed pijn zeg! Vandaag naar de VK dus dan ga ik daar wel ff vragen wat het geweest zou kunnen zijn.