Smerigste wat jij ooit in je eten heb gevonden/gegeten

Discussie in 'De lounge' gestart door Emsy, 7 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TempusFugit

TempusFugit Actief lid

16 sep 2017
    164
    331
    63
    Vrouw
    Yooo dit topic, yuuuck.

Ik word al misselijk als er iets crunchy's zit in een normaal zacht product. Dan ben ik er al klaar mee hoor.

duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  2. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik had eens een stuk plastic in mijn kroket van de snackbar.

3. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.283
    2.625
    113
    Vrouw
    Waarom lees ik dit allemaal door om 08.00 terwijl ik alle maaltijden nog moet nuttigen vandaag? Ik ga vasten deze dag denk ik. Yakkkkk

4. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Een hele lange blonde haar (ikzelf heb donkerbruin haar) in mijn kant en klare kip cordon blue. Hij hing al half in mijn strot dus ik ging ook echt letterlijk over mijn nek.
    Daarom maak ik nu al jaren zelf die dingen :D

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Springende wormpjes in een mandarijn, jaren niet meer gegeten.
    Als peuter een regenworm, ik was wel eens benieuwd hoe die zou smaken, eerst in twee stukken getrokken en toen het ene deel opgegeten. Was niet zo lekker dat ik er nog eens eentje gegeten heb, maar hij smaakte ook niet opvallend vies.
    Rupsen en slakken in biologische groenten, zat ik ook niet op te wachten.
    Oh ja, ik nam eens ergens verse muntthee, dreven er allemaal bladluizen in de thee.

Rabi en Anouk2005 vinden dit leuk.
  6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Machine olie in zo'n milkshake ding vd Lidl

Echt zo verschrikkelijk goor

7. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Dat had ik dus ook eens met een blikje zalm, weet niet wat het is maar hoort dat dan niet zo? Vond het ook erg ranzig!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  8. Rabi

Rabi Fanatiek lid

9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Aah gadver wat ranzig dit topic! :roflmao:

Ik heb gelukkig nooit smerige dingen in mn eten aangetroffen, maar wel in mn matras. Toen ik 16 was had ik al een paar weken last van jeukende bultjes. Ik dacht dat het misschien van wasmiddel in mn kleding kwam. Totdat ik een keer ‘s ochtends vroeg wakker werd van de jeuk. Ik sprong uit bed en keek eens goed naar mn matras. Zag ik echt mega mega veel krioelende beestjes. Waren het bladluizen, afkomstig van duiven op het dak (ik sliep op zolder). :eek: Matras is direct weggegooid en de gemeente heeft een verdelger laten komen. :|

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.223
    16.583
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wat een ranzige verhalen.
    Hier weleens een platte tor in mijn spinazie ala crème waar ik op zat te kauwen en bij het opensnijden van een appel eens een enorme kever die uit het het klokkenhuis kwam.
    Ook weleens maden in een doosje rozijnen van mijn jongste dochter.
    Verder ben ik weleens harde stukjes in voedsel tegengekomen maar dat blokkeer ik dan en wil geeneens weten wat het is haha.
    Ook weleens een haar in mijn eten die dan duidelijk niet van mezelf is.
    Verhalen over muizen in brood en muizen in broodzakken vind ik echt om te kotsen.

10. MariTheresa

MariTheresa Actief lid

24 jan 2019
    218
    111
    43
    Vrouw
    Zo te zien heb ik veel geluk gehad. Ik kom niet verder dan zure melk en beschimmelde ingrediënten. Pfiew.

Biny vindt dit leuk.
  11. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Gadver:cry: dit is zo'n topic die zich na het lezen ergens in een hoekje van je hersenen innestelt om vervolgens naar voren te komen op het moment dat je je eten gaat bereiden of een hap wil gaan nemen en waardoor je alles nog even dubbel checked.

Dogpaw vindt dit leuk.
  12. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Ben gestopt met lezen, zat te kokhalzen boven mijn telefoon.

En nou de vraag, durf ik te ontbijten?

13. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Toen we jong waren hadden we altijd een hele varken en koe in stukken uiteraard. Met oudejaarsavond maakte mijn moeder altijd super zachte schouderkarbonade klaar en toen zat er een pleister in :|

14. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Griebels wat een vreselijke verhalen :eek: ik kon niet verder denken dan een rups in je krop sla of iets maar wat ik hier lees is echt next level.

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik stop niet gauw iets vrijwillig in m’n mond wat mij echt goor lijkt, dat is met mij 1 ding overkomen.
    Zoute haring. Echt te ranzig bah.

Dat dus :p

mam1991 vindt dit leuk.
  16. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Iemand zei ooit dat er heel vaak een wormpje in een kers zit.... dus ik ging mijn kersen ontleden en in 3 van de 10 zat inderdaad een wormpje:cry::o: en die at ik altijd zonder erbij na te denken.. dat kan ik dus niet meer.

Aardbeien durf ik ook niet meer in zijn geheel te eten nadat er kleine zwarte kevertjes/beestjes in zaten???? Geen idee wat het waren maar dat was echt traumatisch haha.

Had een keer in een restaurant ineens een ENORM lange haar in mijn mond uuuuuuggghhhh was meteen uitgegeten.

Verder harde stukjes in zacht eten vind ik ontzettend goor, dan hoef ikhet ook niet meer.. of van die vetjes in vlees brrrr daar kan ik ook echt van kokhalzen.

17. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    aaaaarrrrggghhhh!!!!!!!

18. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

:| Waar is de kots smiley als je hem nodig hebt!:eek:

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh die kersen gedachteloos naar binnen werken doe ik ook niet meer. Deed ik voor kort ook altijd. Gelukkig nooit een worm geproefd. Dat zou je heus wel proeven?

Eerder kocht ik zon bak bij de AH en at ik gerust de helft zo op!

20. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    i
    k denk niet dat je dat proeft. maar schijnbaar kan het niet in die van de supermarkt omdat die bewerkt zijn of bespoten ofzo. die je buiten aan een random boom plukt zijn niet bespoten en daar zitten meestal wormpjes in... ik at altijd verse kersen van een vriendin en nooit bij nagedacht omg

Deel Deze Pagina