Yooo dit topic, yuuuck. Ik word al misselijk als er iets crunchy's zit in een normaal zacht product. Dan ben ik er al klaar mee hoor.
Waarom lees ik dit allemaal door om 08.00 terwijl ik alle maaltijden nog moet nuttigen vandaag? Ik ga vasten deze dag denk ik. Yakkkkk
Een hele lange blonde haar (ikzelf heb donkerbruin haar) in mijn kant en klare kip cordon blue. Hij hing al half in mijn strot dus ik ging ook echt letterlijk over mijn nek. Daarom maak ik nu al jaren zelf die dingen
Springende wormpjes in een mandarijn, jaren niet meer gegeten. Als peuter een regenworm, ik was wel eens benieuwd hoe die zou smaken, eerst in twee stukken getrokken en toen het ene deel opgegeten. Was niet zo lekker dat ik er nog eens eentje gegeten heb, maar hij smaakte ook niet opvallend vies. Rupsen en slakken in biologische groenten, zat ik ook niet op te wachten. Oh ja, ik nam eens ergens verse muntthee, dreven er allemaal bladluizen in de thee.
Dat had ik dus ook eens met een blikje zalm, weet niet wat het is maar hoort dat dan niet zo? Vond het ook erg ranzig!
Aah gadver wat ranzig dit topic! Ik heb gelukkig nooit smerige dingen in mn eten aangetroffen, maar wel in mn matras. Toen ik 16 was had ik al een paar weken last van jeukende bultjes. Ik dacht dat het misschien van wasmiddel in mn kleding kwam. Totdat ik een keer ‘s ochtends vroeg wakker werd van de jeuk. Ik sprong uit bed en keek eens goed naar mn matras. Zag ik echt mega mega veel krioelende beestjes. Waren het bladluizen, afkomstig van duiven op het dak (ik sliep op zolder). Matras is direct weggegooid en de gemeente heeft een verdelger laten komen.
Wat een ranzige verhalen. Hier weleens een platte tor in mijn spinazie ala crème waar ik op zat te kauwen en bij het opensnijden van een appel eens een enorme kever die uit het het klokkenhuis kwam. Ook weleens maden in een doosje rozijnen van mijn jongste dochter. Verder ben ik weleens harde stukjes in voedsel tegengekomen maar dat blokkeer ik dan en wil geeneens weten wat het is haha. Ook weleens een haar in mijn eten die dan duidelijk niet van mezelf is. Verhalen over muizen in brood en muizen in broodzakken vind ik echt om te kotsen.
Zo te zien heb ik veel geluk gehad. Ik kom niet verder dan zure melk en beschimmelde ingrediënten. Pfiew.
Gadver dit is zo'n topic die zich na het lezen ergens in een hoekje van je hersenen innestelt om vervolgens naar voren te komen op het moment dat je je eten gaat bereiden of een hap wil gaan nemen en waardoor je alles nog even dubbel checked.
Toen we jong waren hadden we altijd een hele varken en koe in stukken uiteraard. Met oudejaarsavond maakte mijn moeder altijd super zachte schouderkarbonade klaar en toen zat er een pleister in
Griebels wat een vreselijke verhalen ik kon niet verder denken dan een rups in je krop sla of iets maar wat ik hier lees is echt next level.
Ik stop niet gauw iets vrijwillig in m’n mond wat mij echt goor lijkt, dat is met mij 1 ding overkomen. Zoute haring. Echt te ranzig bah. Dat dus
Iemand zei ooit dat er heel vaak een wormpje in een kers zit.... dus ik ging mijn kersen ontleden en in 3 van de 10 zat inderdaad een wormpje en die at ik altijd zonder erbij na te denken.. dat kan ik dus niet meer. Aardbeien durf ik ook niet meer in zijn geheel te eten nadat er kleine zwarte kevertjes/beestjes in zaten???? Geen idee wat het waren maar dat was echt traumatisch haha. Had een keer in een restaurant ineens een ENORM lange haar in mijn mond uuuuuuggghhhh was meteen uitgegeten. Verder harde stukjes in zacht eten vind ik ontzettend goor, dan hoef ikhet ook niet meer.. of van die vetjes in vlees brrrr daar kan ik ook echt van kokhalzen.
Oh die kersen gedachteloos naar binnen werken doe ik ook niet meer. Deed ik voor kort ook altijd. Gelukkig nooit een worm geproefd. Dat zou je heus wel proeven? Eerder kocht ik zon bak bij de AH en at ik gerust de helft zo op!
i k denk niet dat je dat proeft. maar schijnbaar kan het niet in die van de supermarkt omdat die bewerkt zijn of bespoten ofzo. die je buiten aan een random boom plukt zijn niet bespoten en daar zitten meestal wormpjes in... ik at altijd verse kersen van een vriendin en nooit bij nagedacht omg