Mijn man had dat ooit met koekjes Ik heb ze niet kunnen proeven want hij had ze toen al weggegooid...
Het is volgens mij gewoon niet toegestaan om in het productieproces van voedingsmiddelen parfum ed te gebruiken. Hebben jullie dit aangegeven bij het bedrijf?
Een keer in een pannenkoekenrestaurant. Pannenkoek was al over de helft op, wilde de pannenkoek naar het midden van het bord schuiven maar dat lukte niet. Onder de pannenkoek kijken, zat er een afgekloven kauwgom onder!! Vrouw van het restaurant was heftig geschokt en zei dat klanten regelmatig hun kauwgom onder hun bord plakken als het eten komt. En dat het rond het afruimen/afwassen op de bovenkant van een ander bord kon zijn gekomen. Toch schandalig dat je dat niet door hebt als afwasser of kok. Gebeurde niet bij mijn eigen pannenkoek, ik was nog een kind. Als het mij nu zou overkomen zou ik zitten kokhalzen.
We zijn met het brood terug gegaan. Hebben toen een nieuw brood gekregen en de belofte dat ze het zouden bespreken.
Een tand t de pindaschaaltje thuis. Mijn moeder had tijd ervoor mijn melktand kies gevonden en in t bakje gedaan waar nog pinda's in zaten (stond hoog op de plank dus ze kon t niet zien). Gelukkig was ik zelf diegene die erop kauwde... handje pinda's gepakt en ik dacht: wat een harde??? Gatver. Kauwen op je kies. Overigens wist ik toen niet dat het mijn kies was! Dus op dat moment stond ik gewoon over te geven hahahha Mijn vader, die na mij handje pinda's pakte, ontsprong de dans dus En wormen in de pruimen... die kropen al over de tafel en wij dachten dat de kat ontwormd moest worden dus kat ontwormd en dag later pak ik een pruim en bijt zo een ranzige worm/made door midden brrrr