Weet iemand of deze te koop zijn zonder parfum? Als ik google kom ik sites van de gezondheidszorg en uitvaart tegen. Is dat helemaal niet te koop voor babies? Ik bedoel er zijn toch ook doekjes zonder parfum te koop? Het lijkt mij zo handig voor vakantie om even snel haar op te frissen (douchen vind ik zo'n gedoe op de camping). Ik gebruik nu altijd wasgel zonder parfum en een washandje in bad maar kant en klaar lijkt mij erg handig voor de vakantie. Iemand tips?
volgens mij zijn die niet zonder parfum..... zit namelijk een geurende lotion op. Ik gebruik ze nu van de Action van NehNeh deze vond ik nog het minst geuren. Beetje te vergelijken met Zwitsel Goedemorgen washandjes. Ze zeggen dat die parfumvrij zijn, maar heb nooit op de verpakking gekeken
Gewoon goedkope wegwerpwashandjes kopen ( bijv action) en die nat maken met water. Wil je echt vochtige washandjes mee kun je ze bevochtigen en meenemen in een afsluitbaat bakje/doosje.
heeft etos ze niet toevallig?die hebben zo'n speciale lijn met huidvriedelijk enzo? geen idee hoe die heet maar misschien kan je daar eens kijken?
Die van Zwitsal zijn niet parfumvrij voor zover ik weet en ook etos heeft ze met parfum. Je hebt wel dermocare en neutral voor babies maar daar zijn geen washandjes van. Maar ik kan altijd even kijken. Heb etos klantenservice gemaild dat ik die parfumvrije vochtige washandjes mis in hun assortiment, misschien dat ze er wat mee doen Ik heb wel droge wegwerpwashandjes liggen, maar kant en klaar leek me makkelijk omdat je dan geen water bij de hand hoeft te hebben. Maar wat niet is, is niet. Dan maar droge washandjes vochtig maken met water (en wasgel), desnoods in een plastic zakje/bakje meenemen. Heb wel vochtige doekjes zonder parfum dus kom vast een heel eind.