Ervaringen zwemvleugels 1-jarige?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Liza28, Jun 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Wil voor ons meisje zwemvleugels aanschaffen.. In de winkel zijn de meesten vanaf 18 kilo en dat is ze nog lang niet.. Daarbij zal het ook niet lekker zitten voor haar.. Op internet vond ik ze van Bema Neopreen en van Flipper Swimsafe.. Beiden erg duur maar wel 5 jaar houdbaar en lijken comfortabeler dan de standaard bandjes.. Iemand ervaring met 1van deze? Of andere? Waarom wel/niet aanschaffen?

2. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Hier van Bema, Intex en kruidvat bevallen allen prima. Is net welke maat ze nodig hebben en welke ik voor handen had.

3. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Hier ben ik ook benieuwd naar! Zou ook graag bandjes aanschaffen voor dochter van bijna 1.

Vraag me toch af als de bandjes voor 1-6 jaar geschikt zijn, of ze dan bij een 1-jarige niet tot over de elleboog komen??

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier Bema vleugeltjes van 11-30 kilo en bevallen prima, heb ook Cars vleugels gehad maar die zijn kleiner en daar kon ie moeilijk z'n hoofd mee boven water houden in het begin...

5. caat

caat Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    1,195
    1
    36
    Ik heb ook de Bema vleugeltjes vanaf 11 kg (ondanks ze dat nog niet is, maar ze is erg watervrij en wil niet meer in een swimsafe band. Ze zijn misschien nog een heel klein tikje te groot voor haar korte bovenarmpjes, maar ze bevallen toch wel erg goed! Ik heb ze overigens gewoon bij de Blokker weg!

6. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb bandjes van bema in 2 maten en ze bevallen prima

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Ik heb ze ng nooit gebruikt of gekocht en we gaan regelmatig zwemmen.
    Lijkt me ook zo vreselijk onhandig die zwemvleugels.

Share This Page