Hoi, Mijn dochter gilt echt superhard! Niet normaal..... Van plezier dan wel he? Ze lacht en gilt en krijst (echt een meisje). Soms zegt ze: haaaa Verder zegt ze eigenlijk niets......is dat normaal?
Ja hoor, zo is Kylian ook begonnen en hij doet het nog steeds . Het is gewoon even hun eigen stem ontdekken en het feit dat ze zelf in de hand hebben dat het harder en zachter kan. Groetjes Anita
ja, heel normaal! Erik heeft het ook gedaan. Maandenlang! We werden er stapeldol van! En dan niet alleen thuis maar ook buiten en in de supermarkt hihihi Je loopt dan echt voor schut
Hoi Hier gilt Koen ook sinds enkele dagen de hele dag door Hartstikke leuk! En inderdaad ook zelfs in de winkel Ik heb er zelfs een filmpje van gemaakt, vond het zo schattig: http://www.filmpjes.nl/bekijken/44342-G ... %252F22447
Wat een leuk filmpje! En wat een heeerlijk ventje zeg! Ik herken trouwens best veel terug van de krijs- en gilfase van Lize
Heel leuk filmpje! Dax doet het ook, vind het enig. Hij probeert vaak zo hoog mogelijk te gillen, net een gillende keukenmeid hahaha.
Bedankt Ik heb zelf een beetje het idee dat het een beginnetje van een nieuwe periode is. Een hele leuke periode, want ik heb opeens ontzettend veel contact met hem. Hoe gekker hoe leuker
Ymke gilt ook onwijs. Kan van blijdschap zijn maar kan ook heel boos zijn. Ze huilt eigenlijk nooit, ze gilt gewoon. 's Ochtends gilt ze me ook wakker. Gezellig toch!
Hier nog zo'n gillerd, hoe hoger en harder hoe beter, je ziet echt dat ze die gilletjes er uit perst. Vind het helemaal geweldig!
Ja maar jullie kindjes zijn allemaal jonger. Mijn dochter heeft die fase ook gehad en heeft die nu weer. Ze praat verder nog helemaal niets.........geen ba of hi of dadada.
Ik luisterde altijd of ik een bepaalde klank in de gil van Kylian hoorde. Op een gegeven moment hoorde ik vaak de mememememe klank en gilde dan heel hard met hem mee maar dan in mamamamamamama. Vervolgens ging Kylian spontaan Papa zeggen . Maar toen de eerste mamamamama kwam heb ik er ook meteen op geraegeerd en zo had hij al snel door dat ik op Mama reageerde. Ga er gewoon niet boven op zitten en maak het geluid maken leuk dan komen die woordjes vanzelf wel. Groetjes Anita
Ik gil ook vaak mee met haar en zeg dan woordjes en dan kijkt ze me wel heel geinteresseerd aan. Maar ik maak me er soms toch wel zorgen over.
Jaydienne kan ook zo hard schreeuwen niet normaal...vooral als we buiten zijn. Jaydienne zegt sinds 10 april mama. Wordt zo verliefd op haar als ze dat zegt. Nu krijg ik het elke dag wel 10x te horen.Vooral smorgens wordt ik zo blij wakker. Verder zegt ze dada..Zo schattig als ze beginnen te ontplooien.
hahahaha, wat een lekker ventje! Hij is net zo oud als die van mij en die begint nu ook langzaam steeds meer zijn stem te laten horen..
Hahaha wat een leuk filmpje! Nathan die kan ook onwijs gillen, echt super hoog! Ik kan de tv soms niet verstaan en telefoneren houdt ook op. Het echoot ook als een gek, doet soms zeer aan de oren