Fynn heeft aan de binnenkant van z'n knietjes en ellebogen rode smetplekjes. Droog em goed af na het badje dus daar ligt het niet aan. Waarschijnlijk komt het door de warmte. Weet iemand wat ik daar het beste op kan smeren? Sudocreme of iets dergelijks? Of misschien talkpoeder ofzo?
Oh dan weet ik dat ook even want Danisha heeft echt een speknekje hihi en heeft dus veel plooitjes in haar nek. Ik kan er maar moeilijk bijkomen, dat wil eigenlijk alleen als ze op me schouder ligt.
maureen heeft smetplekjes onder haar armpjes gehad. heb daar zinkzelf van zwitsal op gesmeerd en na een dag of 2 weg! super spul liefs rianne
hier gebruik ik de ouderwetse talkpoeder voor de plooitjes, nooit geen smetvlekes meer. Even een doekje over het gezichtje leggen als je het nekje doet.
Hier heeft Joris er last van in zijn nekje (dubbele kin hihi!) en ik gebruik talkpoeder! Werkt perfect en heeft er ook geen last meer van! Ik smeer zo min mogelijk met zalfjes ivm een hele gevoelige huid!
ik hoorde laatst dat talkpoeder niet meer mocht want dat kon gevaarlijk zijn? weet niet waarom hoor. hier ook in het nekje, steeds droog maken, en eventueel bepanthen
omdat ze het kunnen inademen. Daarom is mijn tip ook een hydrofiel even over het hoofdje leggen als je de talkpoeder in oksels en nekje doet. Als ik het met een creme of lotion doe gaat dat weer zweten, ik vind talk heel fijn.
Je kan ook een gaasje gebruiken voor het 'insmeren' met talkpoeder. Ik gebruik talkpoeder bij het verschonen (alleen bij de plooitjes ter hoogte van liesjes). Voor de billetjes gebruik ik zinkzalf. Niet beide, omdat dat kan klonteren. Voor de andere plooitjes gebruik ik (nog) niks. O ja, je moet ook goed achter de oortjes drogen.
ik gebruik sudo (zit ook een lekker geurtje aan) talk durf ik zelf niet te gebruiken, ik heb namelijk nogal eens de neiging om overal teveel van te gebruiken, en dan wordt het zo smeuig..
Gebruik ook de ouderwetse manier...talkpoeder! Doe het ook bij elke luierverschoning in de luier met deze warmte. Groetjes Anna
hallo allemaal , onze Iris heeft dit eens achter haar oortjes gehad en wij hebben toen gesmeerd met zinkzalf van zwitsal. na een dag of 2 was er bijna niks meer te zien. groetjes wendy
Ik gebruik sudocreme. Nou heeft Kian er niet veel last meer van. Ik doe zn plooitjes met warm weer iedere keer als ie verschoont wordt, dus zn knieholtes, oksels en nekje.