Ik maak me best zorgen om mijn dochter. Vorige week dinsdag was ze ziek. Overgeven en koorts. Woensdag ging het al iets beter en in de avond geen koorts meer! Daarna alleen donderdagavond nog wat verhoging. alleen ze blijft zo moe en slaapt zoveel! Vannacht heeft ze van half 8 tot 9 uur geslapen! en ze is na een uur alweer stik moe en ze slaapt dan weer gerust 3 tot 4 uur achter elkaar.. moet ik me zorgen maken of is dit normaal na ziek zijn? Ik wil morgen de dokter gaan bellen en overleggen (morgen en woensdag moet ik werken, dus zou pas donderdag langs kunnen komen) wat denken jullie wat moet ik doen?
Overleg kan nooit kwaad. Ik denk zolang de koorts weg is ze wel normaal eet en drinkt ze het nodig heeft om bij te tanken. Is ze wel gewoon zichzelf verder. Groetjes paula
Ja ze is wel gewoon vrolijk en eet en drink goed. ze huilt soms wel iets meer maar ik denk dat dit dan weer komt omdat ze dan alweer zo moe is.. ik vind het zo moelijk.. hoelang kan zoiets duren om bij te komen?
Had mijn zoontje ook na buikgriep, was erg moe en sliep veel meer dan normaal, ben langs de huisarts gegaan en die zei dat hij veel energie verloren had (logisch natuurlijk ) en had tijd nodig om al die energie weer op te pikken, dus hoefde ik me geen zorgen te maken het heeft wel ongeveer 4 a 5 dagen geduurd tot dat hij helemaal de oude was.
Oke, 4 a 5 dagen. Ze is eigenlijk vanaf donderdag weer beter dus vandaag de 5e dag.. merk er nu niet veel van.. maar ja zal het nog eens aankijken!
Door dit rotweer gaan er zoveel virussen rond ik het niet gek vind dat ze nog niet weer de oude is. Mijn dochter slaapt ook wel eens veel en een week later kon ze dan ineens allemaal nieuwe dingen. Ik zou het nog ecen aankijken.