Ja het gaat nooit weg gaf de dermatoloog aan, het zal altijd een gevoelig punt blijven. Maar nu we weten wat het is, kun je iig gericht behandelen. Ik heb ook cetomacrogol creme meegekregen, maar hij is zo hard/stug dat ik hem amper uit de tube krijg. Is dit normaal?
Dan is de zalf vrij koud denk ik? Op een iets warmere plek bewaren bevordert de smeerbaarheid. Maar het blijft inderdaad wel een dikke zalf.
Ja is wel normaal. Even tussen je handen wrijven, maar is wel vreselijk spul vind ik haha. Zo dik en vet, maar goed, het werkt.
Je kan ook CMG creme met vaseline erin gebruiken ( als er geen vaseline allergie is En tja die reacties heb ik ook gelezen. Daar moet je maar zo snel mogelijk doorheen scrollen. Fijn te horen dat je nu aardig op weg bent geholpen.
Die creme had ikvoor mijn zoon gekregen toen hij huidproblemen had, ikmoest hem van de huisarts volledig insmeren voor de zwemles, ter bescherming. Nou, niet te doen hoor! Inderdaad zo stug! uiteindelijkging het bij mijn zoon snel over, ik hoop dat het voor je dochter ook snel over is!
Nou je zult het niet geloven... het ziet er suuuuperrustig en normaal gezond uit. Geen open plekjes, rode plekjes etc meer... geen jeuk meer. De ceto creme is ideaal want die laat geen erge glans achter en kan ii gewoon naar school op doen bij dr. Dus super