Dag dames, Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met de dipstick zwangerschapstesten van Certain (zie ook foto). Ik heb er twaalf gratis gekregen dus wil ze sowieso gaan gebruiken. En ja ik heb al KV2v5 in huis om erachteraan te doen mocht de dipstick positief zijn 😉. Daarnaast ben ik pas 4 DPO dus moet voor nu sowieso gewoon even geduld hebben. Maar wel alvast benieuwd of iemand ervaring heeft met deze testen.
Ik had helaas slechte ervaringen met deze testen. tuurstrepen zonder dat ik zwanger was, kv2v5 bleef gewoon netjes wit. Hoop voor jou op een mooie positieve test !
Ik heb ervaring met de midstream testen van Certain. Ben daar tevreden over, geen streepjes als je niet zwanger bent. Wel streepje als je wel zwanger bent. Zou ze alleen niet gebruiken om vroeg mee te testen. Kv2v5 testen sneller positief.
Mijn eigen ervaringen met de Certain inmiddels: Helaas niet zwanger deze maand maar wel alleen maar spierwitte testen gehad. Dus in ieder geval geen vals positieven . Kan niets zeggen over de gevoeligheid.