Ovu duurt lang met oplopen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lovecouple, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Hoi meiden

Het is mijn 1e ronde na het stoppen met de pil. Zit vandaag op 14dpo maar die ovu test is nog niet positief. Test vanaf dag 10 maar zie ze nou niet echt mooi oplopen ofzo. Testen zijn van 123testen. Mischien dan toch een latere eisprong?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,9 KB
      Weergaven:
      4
  2. Iris balk

Iris balk Actief lid

12 apr 2014
    159
    1
    0
    Het is je eerste ronde na stoppen met de pil...
    Niet iedereen heeft meteen een cyclus van 28 dagen.... Dat is een gemiddelde.

3. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Ja klopt dat is ook zo. Ik blijf nog doortesten.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het is inderdaad helemaal niet te zeggen of je meteen een goede cyclus hebt na het stoppen met de pil. Het kan wel een halfjaar duren voordat alles weer een beetje op regel is. Dus het is niet zo vreemd dat je nog geen positieve test gehad hebt. Succes!

5. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    En ovulatietesten hoeven niet perse op te lopen! Ik zou deze maand eerst zonder testen doen gewoon lekker afwachten. Je ei herken je misschien wel door vruchtbaar slijm en pijnlijke tepels/steken bij eierstokken.

6. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Ik doe het nu ook puur zodat ik straks weet wanneer ik ongeveer ongesteld moet worden.
    En m'n ei heb ik nog nooit gevoeld dus weet ook echt niet wanneer die bij mij komt of is geweest

Deel Deze Pagina