Hoi meiden Het is mijn 1e ronde na het stoppen met de pil. Zit vandaag op 14dpo maar die ovu test is nog niet positief. Test vanaf dag 10 maar zie ze nou niet echt mooi oplopen ofzo. Testen zijn van 123testen. Mischien dan toch een latere eisprong?
Het is je eerste ronde na stoppen met de pil... Niet iedereen heeft meteen een cyclus van 28 dagen.... Dat is een gemiddelde.
Het is inderdaad helemaal niet te zeggen of je meteen een goede cyclus hebt na het stoppen met de pil. Het kan wel een halfjaar duren voordat alles weer een beetje op regel is. Dus het is niet zo vreemd dat je nog geen positieve test gehad hebt. Succes!
En ovulatietesten hoeven niet perse op te lopen! Ik zou deze maand eerst zonder testen doen gewoon lekker afwachten. Je ei herken je misschien wel door vruchtbaar slijm en pijnlijke tepels/steken bij eierstokken.
Ik doe het nu ook puur zodat ik straks weet wanneer ik ongeveer ongesteld moet worden. En m'n ei heb ik nog nooit gevoeld dus weet ook echt niet wanneer die bij mij komt of is geweest