Ovulatie, nachtdienst, seks plannen.

Discussion in 'Zwanger worden' started by poisson1987, Jan 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

Oct 23, 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Hi allemaal.

Eerste dag laatste menstruatie was 4 januari 2014. Heb een regelmatige cyclus van 29-30 dagen. Dat betekend volgens mij ovulatie tussen 17 en 19 januari (bijna!!) En dan NOD begin februari. Nu heb ik vrijdag en zaterdag nachtdienst (23:00-08:00 uur)
    Heel onhandig allemaal. Vriend wil niet seksen op commando (slechte ervaring in vorige relatie). En ik wil deze ronde niet missen. Maar ik denk nu, wanneer kunnen we beste seksen? Deze week zondag en maandag al gedaan, dinsdag en woensdag niet
    Dus nu vannacht seks en het beste ervan hopen? Of vrijdag voor werk nog en/of zaterdag. Of pas weer zondagnacht? Iemand ideeën?

Bedankt voor meedenken!

Ps. Heb geen ovulatietesten gedaan. Wel gisteren een nat slipje, maar geen slijmdraden oid (sorry) en wél steken in mijn tepels, nu nog steeds.

2. danif

danif Fanatiek lid

Nov 10, 2008
    1,104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Euhm in de ochtend kun je toch ook klussen? Mijn man werkt ook wel in avond/nacht en wij doen het dan in de ochtend. Beviel hem uitstekend om zo wakker te worden ;)
    Dus ik zou zeggen vanavond, zaterdagochtend na het werk en maandagavond weer?

3. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

Oct 23, 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    In de ochtend, als in als ik uit de nachtdienst komt voordat ik ga slapen? Best goed idee... Kijken of man hiervoor te porren is!

4. danif

danif Fanatiek lid

Nov 10, 2008
    1,104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Mannen zijn volgens mij over het algemeen dol op ochtendsex ;)

5. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

Jan 14, 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Wij lopen precies gelijk qua elm en cyclusdagen + nieuwe menstruatie
    Ik gebruik wel ovulatie testen en ik had dinsdag en gister een knaller van een test.
    De app gaf aan 18 jan ..

Ik zou nog voor vannacht gaan :)

Succes

6. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

Nov 2, 2013
    1,017
    0
    0
    ik zou vrijdag en zondag er voor gaan. of smorgens of savonds voor je dienst.

7. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Ik zou vandaag en zaterdag doen.

8. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Hihi ben zwanger geworden door een vluggertje voor ik de nachtdienst in ging. Een man slaat dat meestal niet af haha.

9. Lasas

Lasas Bekend lid

Aug 20, 2013
    993
    30
    28
    Ik zou vrijdag en zondag doen.
    Hier regelmatig als ik wakker werd eind van de dag of als ik in ochtend thuis kwam. Wilde ook geen kans missen...

10. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

Oct 23, 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Nou, eerste nachtdienst is begonnen. Gisteren (donderdag dus) seks gehad en dan misschien zaterdagmiddag.. :) Kijken of ik de kunst van het verleiden nog bezit.

Trouwens, nog een vraag. Ik had vanochtend ineens 1 x heel hevige buikkramp en diarre (agian, sorry) en daarvoor en daarna nergens last van. Lees op internet dat dat met eisprong te maken kan hebben?

11. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

Jan 14, 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa ik ken dat ook ..
    Dan weet ik dat mijn eisprong geweest is :)

12. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

Oct 23, 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    @ Debbi: grappig dat jij dat ook hebt. Vanochtend ook dradige afscheiding. Voor zekerheid vanmiddag proberen te seksen. Vanochtend had vriend er geen puf voor..... Hij ligt nu te slapen, dus straks genoeg energie zou je denken.

Share This Page