Smiley cb ovu-test hoe lang positief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Maps, Nov 21, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maps

Maps Bekend lid

May 18, 2017
    631
    680
    93
    Female
    Algemene vraag, ik heb deze maand mijn eisprong "gemist" met ovulatietesten. Heb niet iedere dag een ovutest gedaan, had er even geen zin (meer) in ;).

Nu op de dag van uitgerekende eisprong geen smiley. De dag ervoor niet getest, had ook al pijnlijke borsten dus vermoed dat ik de lh piek gemist heb.

Iemand een idee hoe lang deze smiley blijft bij cb digitale ovulatietest? Is dat enkel bij de lh- piek, dus een kort moment of blijft deze even positief. Ik heb werkelijk geen idee en na een smiley nooit doorgetest.

Dat wordt spannend deze maand ;).

2. isabelletje14

isabelletje14 Actief lid

Jul 27, 2014
    356
    372
    63
    Mijn ervaring deze maand:

Dag 17 leeg
    Dag 18 leeg
    Dag 19 smiley 12.00
    Dag 20 smiley 12.00
    Dag 21 leeg

Is dat een beetje wat je bedoelt?

Maps likes this.
  3. Maps

Maps Bekend lid

May 18, 2017
    631
    680
    93
    Female
    Ja top, dank je wel!

4. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ligt aan je piek, ik heb ze van 2 dagen en 1 x 1 dag

5. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik testte altijd twee keer per dag en dan was hij 1,5 dag positief. Dus bv. ochtend-avond-ochtend of avond-ochtend-avond. Als je snapt wat ik bedoel :p.

6. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Dat ligt er helemaal aan hoe lang jouw LH-piek duurt. Dit is per persoon verschillend en kan ook per cyclus anders zijn. Ik heb vaak 1 - 1,5 dag een smiley als ik doortest na de eerste.

7. Tassie11

Tassie11 Actief lid

Jan 18, 2016
    271
    91
    28
    Ik test in de ochtend een smiley en rond 6 uur alweer negatief. Dus geen smiley meer. De dag ervoor ook getest en toen geen smiley. Had dus een hele korte piek. Overigens die ronde wel zwanger geraakt

Maps likes this.
  8. Maps

Maps Bekend lid

May 18, 2017
    631
    680
    93
    Female
    Dank voor jullie reacties! Ik heb geen idee hoelang mijn piek duurt omdat ik eigenlijk nooit heb doorgetest. Misschien volgende keer eens doen.

Moet zeggen het geeft ook wel even rust deze maand, ben er minder mee bezig dan wanneer ik de piek gemeten heb. We zullen zien of het wat heeft opgeleverd haha ;)

9. Maps

Maps Bekend lid

May 18, 2017
    631
    680
    93
    Female
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en een tweeling nog wel, wat bijzonder!! Veel geluk :).

10. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Bij mij duurt ie altijd maar een paar uur. Dus is echt per persoon verschillend!

Maps likes this.
  11. Maps

Maps Bekend lid

May 18, 2017
    631
    680
    93
    Female
    Dat geeft een beetje hoop voor mij. 2 dagen erna ging mijn man weg voor werk dus, hoop dat we niks gemist hebben :).

Colinn likes this.

Share This Page