Bij mijn eerste zwangerschap had ik zon onregelmatige cyclus dat ik volgens mij pas ruim een week na npd heb getest en dus ook direct een knal test in handen heb. Nu bij een poging voor spruit nr 2, heb ik mijn cyclus wat meer door en zit ik volgens mij vandaag op mijn nod en nu dit net getest. Mag ik al een beetje juichen??? Pfff wat kan een vrouw onzeker zijn.
Vind dit nooit zulke fijne testen. Loopt het 2e streepje helemaal door? Kan het niet zo goed op de foto zien
Ik hou ook niet van deze testen maar ik vind hem wel vrij duidelijk. Misschien kan je nog even een andere doen
Ja hoor gefeliciteerd! Hier ff aangepast voor je Ik denk echter niet dat je al op 14 dpo zit maar eerder 12 dpo
Vorige keer bij dochter de 2 voor 5 van kruidvat gebruikt, en daarna nog de cb met digi indicator. Nu dacht ik ga voor de andere omdat die ook 4 dagen voor nod al kunnen testen dus iets gevoeliger leken. Denk dat ik zondag nogmaals test om te kijken of die oploopt, maar voor nu wel een klein vreugde dansje