Als ik maandagavond de 7 maart mijn piek heb gehad dan moet ik toch de 23e ongeveer hopelijk niet ongi worden ?
Ligt aan je LF. Gemiddeld neemt men 14 dagen maar dat kan dus ook.langer of korter zijn. Als je je LF niet weet zou ik het gemiddelde van 14 dagen aan houden.
weet ik dus niet Denk het niet Want zeg maar normaal test ik alleen met clear blue en als ik dan zondag mijn smiley heb heb ik 2 weken naderhand al mijn ongi. En nu had ik zondag mijn smiley maar maandagavond volgens de action test pas mijn piek dus weet het niet goed.
Vanmorgen ongi geworden maar is mijn LF niet te kort? Op 6 maart smiley clearblue roze op 7 maart in de avond dikste streepje action ovulatietest en nu 21 maart in de ochtend ongi Is dat een goede LF ?
Jammer dat je menstruatie is doorgekomen. Ervan uitgaande dat je eisprong dan 8 maart is geweest, zou dat een LF van 13 dagen betekenen. Dat is keurig. Alles boven de 10 is prima.
Als je ovu 8 maart zou zijn geweest dan Lijkt me van wel. Je ovu kan ook zelfs al de 6e of 7e geweest zijn. Mijn ovu kwaam vaak 12 uur na lh Piek (smiley testen) sommige vrouwen ovuleren sneller na de LH piek en anderen wat later. Als je erbij temperatuurt kan je wellicht met wat meer zekerheid zeggen hoe lang je LF is. Niet dat het nodig is want lijkt me geen reden tot zorg. Hopen dat de volgende keer je LF afsluit met een zwangerschap
Op welke dagen zou je dan moeten vrijen doe altijd clear blue roze en deze keer ook de action test erbij En toch max om de dag vanwege de opbouw van zaad zeg maar ? Want heb nu de 5e 7e en 9e gevreeen.
kan niet temperaturen omdat mijn dochtertje erg onrustig slaapt en je moet dan toch de hele nacht blijven liggen in bed ?
Hoe was je ovutest van de action op de 6e?? Omdat je zegt dat hij op de 7e in de avond een dikke streep gaf. Ik zeg alrltijd, beter uitgaan van de dikste streep. Daar 2 dagen bij optellen, dus 9 maart uiterlijk je eisprong. Vandaag ongesteld, dus een lf van 11 dagen minimaal . Dat is een hartstikke mooie lengte lf hoor . Qua sex zat je prima in je timing. Als je om de 2-3 dagen sex hebt, mis je je eisprong niet.
heb pas met action getest toen ik de smiley had van clear blue de dag erna. nu denk aankomend cyclus maar met beide testen doen Heb een vreselijke onrregelmatig cyclus altijd
Dank je! Morgen moest ik eigenlijk ongesteld worden denk ik En elke dag wordt het streepje dikker en duidelijker Zo blij maar echt erg bang dat mis gaat