Smileys?

Discussie in 'Over deze site' gestart door CaatjeM, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goedemorgen!

Ten eerste wil ik even zeggen dat ik deze pagina echt super leuk vind!

Het enige ietsiepietsie kleinigheidje vind ik dat er wel erg weinig smileys zijn... :) Die er zijn, zijn heel leuk, maar ik mis bijvoorbeeld een "verliefde smiley" (zie HIER of zie bijlage), die zou, volgens mij, op een pagina over zwangeren en baby's toch echt wel van pas komen! ;) :D En zo misschien nog wel een paar meer, bijv. een "hugging" emoticon.

Nou ja, kijk maar of dat aangepast kan worden. Ik zou dat persoonlijk in ieder geval echt heel leuk vinden! :cool: Bij voorbaat dank voor de moeite.

Liefs,
    Caroline

2. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Caatje ik zat precies hetzelfde te denken, ik mis een echte huil-smiley en een hartje ( iets simpeler dan de jouwe ) :D. Maar er zal wel een reden zijn waarom die er niet zijn, ik ben benieuwd naar het antwoord.

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

4. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Dat het niet zou kunnen lijkt me een beetje raar. De basisopzet voor dit forum is volgens mij heel standaard, als ik me niet vergis hetzelfde als hoe bijv. Wereldwijzer die in het begin had en zij hadden toch echt van het begin af aan behoorlijk veel smileys.

Ben dus erg benieuwd waarom hier niet. Vind 11 smileys echt maar heel weinig... :( :( :(

@Worst: Leuk dat je hier ook ff gereageerd hebt! :D
    We wachten geduldig af. ;) ;)

Liefs,
    Caroline

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb het inderdaad ook al een keer aangegeven, ik kan ook niet goed uit de voeten met deze. Ik mis vooral een knuffelsmiley, die heb je vooral hier toch echt wel nodig met al die meiden die wel een knuffel kunnen gebruiken.

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Deze mis ik......
    Die zouden nog wel eens goed van pas kunnen komen.

7. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ik mis de smileys in de vorm van zwangerschapstesten of een zwangere buik en net wat jullie zeggen de knuffel smiley. Die zal denk ik vaak van pas kunnen komen. ben ook benieuwd waarom die er niet zijn.

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.279
    2.978
    113
    We hebben gekozen om niet meer smilies toe te voegen dan de standaard meegeleverde smilies van het forum. Voor het overzicht en de rust van de pagina zullen er ook niet meer smilies komen, sorry.

Lotte

Deel Deze Pagina