Smirnoff Ice 4%

Discussie in 'Gezondheid' gestart door semmie91, 8 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    +1 die snap ik dan ook niet helemaal
    Filet is ook lekker, zalm is ook lekker maarja het word afgeraden, roken is ook lekker (vind ik dan ) maar is ook niet goed
    tsja beetje vragen naar de bekende weg zo

2. semmie91

semmie91 Actief lid

3 apr 2011
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nogmaals het is gewoon een vraag! En laten we het laten bij deze discussie, ik heb mn antwoord, klaar.
    Als we het zo gaan bekijken en alles moeten geloven wat ze zeggen over wat kankerverwekkend is of wat allemaal slecht is voor een baby, kunnen we maar beter niks meer eten en drinken en onszelf opsluiten, weg van al die gassen buiten.

3. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Nouja dat lijkt me ook een beetje ver gaan... Maar 9 maanden zonder alcohol en rauw vlees lijkt me wel een prima idee.

4. Username

Username Niet meer actief

Joh kijk nog eens naar je OP! Sorry, ik vind het heel stom dat je überhaupt overweegt om alcohol te drinken tijdens je zwangerschap. Echt hoe komt je erbij?! 4%, dat zegt toch al genoeg en dan hier komen vragen naar de bekende weg...

Oh en Google eens op Foetaal Alcohol Syndroom. Nee je krijgt het vast niet van een glaasje, maar dat is dus waarom alcohol tijdens zwangerschap echt oerstom is.

5. semmie91

semmie91 Actief lid

3 apr 2011
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed volgens mij zijn hier een paar mensen die niet kunnen lezen of mijn vraag niet willen snappen, ik overweeg het niet ik vraag het alleen.
    En daarbij, roken is ook heel slecht, maar de huisarts zegt zelf beter 1 sig per dag te roken dan dat je erom stresst, wat namelijker nog slechter is. ( Niet dat ik rook, maar voor het even )

6. Username

Ik kan prima lezen en snap je vraag. Ik geef mijn mening daarover en dat zint je niet, daar ligt het probleem. Succes ermee.

7. Roxyroxx

Dus dat idd... Je vraagt iets, wij geven antwoord maar jij wil blijkbaar toch perse je drankje vanavond.

8. semmie91

semmie91 Actief lid

3 apr 2011
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    Daar gaat het niet om, het gaat op de manier hoe jullie reageren, dat kan ook wat normaler dacht ik zo. Je hoeft niet in een soort van aanval te gaan reageren op mijn vraag.
    Maar heb een aantal berichten geleden al aangegeven dat ik mijn antwoord heb, maar toch blijven jullie negatief reageren.

9. Username

Dus als jij zegt dat de "discussie" voorbij is mag niemand er meer wat over zeggen? Zo werkt het niet op een forum.

En ik vind het niet normaal dat je je afvraagt of een drankje kwaad kan tijdens je zwangerschap, het is algemeen bekend dat alcohol wel degelijk kwaad kan. Dus dan geef ik heel duidelijk mijn mening.

10. semmie91

semmie91 Actief lid

3 apr 2011
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inderdaad, 1 drankje. Mensen denken vaak als ze het woordje alcohol zien dat er flessen naar binnen gegoten worden, nou mij niet gezien.

11. Roxyroxx

Zelfs een drankje met alcohol lijkt mij geen strak plan... Maargoed jij vind je drankje blijkbaar erg belangrijk!

12. Username

Wat Roxy zegt. Maar ik ben er wel klaar mee. Je moet t maar weten.

13. semmie91

semmie91 Actief lid

3 apr 2011
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    wat blijf jij maar doordrammen dat ik mijn 'drankje' belangrijk vind? ben lekker blij met jezelf en neem jezelf als voorbeeld, ik kwam hier voor antwoord op mijn vraag, die heb ik, puntuit. dus conclusie, ik neem geen drankje. dus waarom blijf je doordraven over dat ik mijn drankje zo graag wil?

14. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Precies! TS wil horen wat ze wil horen... En eigenlijk is dat dat ze vanavond gewoon dr smirnoff kan drinken

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

mn mag toch vragen stellen zonder dat mn de persoon helemaal veroordeeld?

16. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Volgens mij zijn hier een paar andere dames die alleen maar lezen wat ze willen lezen en dat is volgens mij niet TS! :)

17. Roxyroxx

Je zegt dat je klaar bent met je discussie maar je blijft zelf doorgaan... Anyway, je hebt de antwoorden van ons dat alcohol niet goed is. Wat je ermee doet moet je verder zelf weten...

En ja... Ik ben erg blij met mezelf dat ik geen alcohol drink tijdens mijn zwangerschap en goed voor mezelf en mijn kindje zorg!

18. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    +1

De vraag is; kan het echt zo'n kwaad 1 glaasje? Niet meer en niet minder. Ja, misschien heeft ze er zin in, net als ik in mijn entrecote en een ander in zijn filet american. Doen we het dan ook? Nee, vrijwel niemand doet het dan ook.

Maar ik vraag me ook bij genoeg van die taboe's af of het altijd zo schadelijk is als er wordt gesteld.

Jammer dat er dan (in sommige gevallen) zo gekat wordt.

TS, misschien doorgeven dat ze de boel in deze sluiten, sommige onderwerpen zijn hoe dan ook een no go (helaas), forum of niet.

19. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Sorry, maar wat reageer jij kinderachtig. ;) Ik begrijp wat je bedoeld, maar ze heeft meerdere keren aangegeven dat ze het antwoord nu wel weet en geen zin heeft in verdere vooroordelen. Op een forum mag je altijd je vragen stellen, ook al ben jij het er niet mee eens.

20. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    de reden waarom waarom het beleid geheel onthouding is, is omdat dit gewoon het makkelijkst is om uit te leggen. Zelfs artsen doen niet moeilijk over 1 drankje omdat ze alles in een "normaal" perspectief kunnen zetten. de kans dat je kindje wat overhoud aan 1 drankje is echt verschrikkelijk minimaal, maar geen drankje is geen risico en dus altijd beter.
    Het is en blijft eigen keus, ik denk dat vaak bij vrouwen meespeelt dat mocht er later wat met de baby zijn ze zich niets zelf willen verwijten en we daarom met zijn allen soms zo panisch doen over voeding en drinken.
    Ik vind het jammer dat het zo moeilijk is om een normaal antwoord te krijgen om een heel legitieme vraag. van je arts zou je waarschijnlijk het antwoord krijgen dat het vast geen kwaad kan maar dat ze altijd geheelonthouding zullen adviseren.

Deel Deze Pagina