Jullie kennen die reclame allemaal vast wel van Smiths waarbij je een feestslinger met eigen naam kan bestellen bij 3 actiecodes. Nou, bespaar je een ritje naar de winkel want die actiecodes kun je gewoon zelf verzinnen, ze doen het allemaal! Haha! Ik had 1 code maar moest er dus nog 2. Dus ik dacht, zou 'ie het ook doen als ik zelf een code verzin'. En ja hoor! Heb gelijk maar 2 slingers besteld, 1 voor mijn zoontje zijn verjaardag en 1 voor mijn dochtertje haar verjaardag alvast. Hier 1 code die ik al had als voorbeeld voor degenen die nog een slinger hadden willen bestellen: W9DDV89K. Het moeten wel 8 letters of cijfers zijn. Ik moest 3,50 per slinger bijbetalen, maar dan heb je wel een gepersonaliseerde slinger!
Heb er ook een besteld maar dan wel met "echte" kodes. waren toch in de reclame haha. Vnd het wel misleidend wat reclame is: 3 codes en bestel je feestslinger voor 2,99... iedereen moet 3,50 betalen.... maar ja who cares haha
Ja dat zullen de verzendkosten ofzo dan wel zijn. Maar heb eens op andere sites gekeken voor het laten maken van zo'n slinger en daar heb je ze niet onder de 10 euro. Dus tja.. En als je zo'n standaard 'Hartelijk gefeliciteerd' slinger koopt in de winkel ben je ook iets van 3 euro kwijt toch?
Wat een besodemieterij eigenlijk he... Smiths gaat het nu ineens heel druk krijgen met slingers in elkaar te zetten
Ik heb 2weken geleden 2slingers besteld met orginele codes.. Nu wel genoeg chips in huis lol! SLingers nog niet binnen overigens.. We hebben een rose en een blauwe besteld met 'hoera .... is geboren' en dan de naam op de puntjes uiteraard. Ben erg benieuwd hoe ze geworden zijn
Wij hebben hem ook besteld! Een roze slinger met Hoere Fleur & Lieke Hoera Ze zijn erg leuk!!!! En kan je elk jaar weer ophangen
Jaaaa haha TE grappig dit! Ik heb het ook gelijk gedaan! Met de tekst...Hoera ik ben jarig! Kunnen we hem voor iedereen gebruiken
wat ik mij afvraag.. stel je hebt nu codes ingetikt die echt bestaan... Zijn er dan straks mensen van wie de echte code niet meer werkt??? (ik heb nog wel een code legaal als iemand diemoet hebben kun je me mailen.. de eerste krijgt hem)
Neujj, ben je gek. Die maken er nog steeds winst op als we 3,50 betalen. Plus dat iedereen nu dus ook reclame van Smiths in z'n woonkamer heeft hangen, want op de slinger staat ook hun reclame.
Ik dacht inderdaad hetzelfde als Nanette dat straks die codes misschien op een zak staan en het niet meer doen wanneer een ander de echte code dus wil gebruiken....