kruitvat 3 voor 26,50 en 2 jumbopakken voor 29 euro...nog duur maar ja...de laatste tijd geen spetterende aanbiedingen meer
haal ze hier altijd bi jde kaufland en daar zijn ze standaard 7,95 per pak soms nog goedkoper. is dus wel in duitsland.
Er waren heel vaak aanbiedingen van 3 pakken voor 20 euro. Dat zie je nu nergens meer. Klopt dat? Is toch een pak gratis...
Ik zit er ook op te wachten maar helaas..........nergens terwijl je er vorig jaar mee doodgegooit werd
bij kruidvat 2 pakken a 80 stuks pampers voor 29 euro, als ik het omreken zitten er in een normaal pak maat 2, 56 stuks, dus 3 pakken normaal is 168 stuks voor 30 euro (9,95 per pak) maar nu dus 160 stuks voor 29 euro, lijkt mij dus net zo duur, een flut aanbieding dus! Misschien voor de grotere maatjes wel een goede aanbiding omdat er mindr in een normaal pak zitten?
Als je je inschrijft bij www.watkostenluiers.nl dan krijg je elke week een overzicht met ALLE luier en luierdoekjes aanbiedingen van die week. Super handig!
Weet iemand toevallig hoe duur die dingen zijn per pak bij de makro of sligro? Scheelt dat of is het net zo duur?
En dat Kaufland, waar zitten daar filialen van? Ik woon in Arnhem dus das niet zo ver net over de grens.