hai dames, Heeft iemand ervaring met de smoby supermarkt? Speelgoed 569755 Supermarkt deze bedoel ik. Alvast bedankt Groetjes moi
Ik heb de kassa ervan (die van met sinterklaas ook los te koop) en het is een erg leuk ding. De handscanner piept, je kunt pinnen met code. de kassa is ook een rekenmachine, er zit een sleutel bij. Ik vond alleen de lopende band(je) tegenvallen. er zit een klein draaidingetje op waardoor hij meedraait. Erg onhandig, maar verder heel leuk!
leuk ding!! nee geen ervaring sry. o die wil ik oowk mn man vind t alleen niks voor een jongen... zucht
Leuk ding. Hou zelf niet zo van plastic speelgoed maar dit ziet er gezellig uit en prima voor het rollenspel (ook voor een knul!) @Roozjuh.. wel even iets doen aan die Neanderthaler van je hoor
bedankt voor de reactie's intussen ligt hij hier al op de kast op te bewaren voor de verjaardag Fijn dat jullie er allemaal ook zo enthousiast over zijn.. ik laat wel weten of zij er naar haar verjaardag ook nog erg blij mee is. @cygnet. Herkenbaar.. t niet houden van plastic, helaas had de ikea alleen een keukentje van hout