hoi,hoi, Ik heb even jullie creativiteit nodig. sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben en we willen het stil houden tot we zeker weten dat het goed zit. Dit omdat we al meerdere mk's en een bbz hebben gehad. Alleen komen er de komende weken een berg feesten aan. We (de fam) zijn echte bourgondiers en we drinken graag een goed glas wijn. Vrienden zijn gewend dat ik gewoon een pilsje mee drink en in beide gevallen zou het heeeeeeel erg opvallen als ik ineens niet meer mee doe. Voor thuis heb ik de oplossing al gevonden, want schoonmama komt iedere vrijdag mee de kleine uit de creche halen. Smiddags drinken we dan een glaasje en voor mijzelf heb ik nu alcoholvrije wijn. Alleen buiten de deur wordt dat wel erg lastig. Dus als iemand een hele goede smoes weet ... [-o<
Dat je antibiotica slikt voor o.a blaasontsteking? Of dat je laast al zoveel gedronken hebt dat je er nu even genoeg van hebt? verder zou ik het niet weten.
Dat je moet autorijden ? Dat je aan de anti biotica zit ? Dat je slecht in orde bent ? of aan de lijn doet ?
die antibiotica is wel een goeie ja. ook ivm het plassen autorijden gaat niet op, heb geen rijbewijs en de lijn al helemaal niet, weeg nu nog 48 kg oma blijft maar vragen wanneer ik eens wat aan dat gratenpakhuis ga doen. tnxxx meiden!
Gefeliciteerd! Uhh, ja, ik zou ook voor de antibiotica gaan. Maar pas op met die nepwijn. Ik dacht ook tijdens een feestje bij ons thuis dat het niet opviel. Nou, er waren er mooi heel wat die het wel opgevallen was!
Tnxxxx... maar hoe is ze dat opgevallen dan? het is een gewone fles wijn er zit alleen geen alcohol in. Nu heb ik hem nog niet opengemaakt,maar zit er soms kleurverschil in? (de rode)
Hm, antibiotica-kuurtjes zijn meestal maar 1 week, ik weet niet of dat opvalt? Verder op grotere feestjes: af en toe een wijntje pakken, er lekker mee rondlopen door de feestruimte (zien ze je tenminste met je glas rondhopsen) en op een gegeven moment onopvallend leegkiepen.
ow dat leegkiepen is ook wel een goeie. 12 juli ga ik naar sensation black en met dat gestuiter is het dan helemaal niet raar als er bier uit de beker vliegt. Tussendoor dan maar net alsof doen dat ik een slok neem, moet lukken
Ik zat er gister nog aan terug te denken, maar het kwam waarschijnlijk ook dat ik opeens gestopt was met roken, dat er meer op gelet werd . Ik dronk Amé, en het had net íetsje kleurverschil.
pfff... daarom heb ik het gelijk gezegd deze keer.! Eigenlijk absurd dat je je in alle bochten moet gaan wringen..... en tja ze houden het meestal stil omdat er nog zoveel kans is op een MK, net alsof je je daarvoor moet schamen... en vorige zwangerschap had ik een mk, en toen moest ik eerst zeggen dat ik zwanger was geweest en gelijk dat ik een mk had gehad...... Antibiotia-smoes, schijnt goed te werken.... Blaasonsteking kan trouwens terugkomen hoor... als de kuur afgelopen is (weet er alles van)... dus wellicht kun je je "blaasontsteking"wat rekken... 2 weken is echt niet gek! Heb je gewoon een nieuwe/andere kuur gehad omdat de kweek niet zuiver was..
Ik kan het me wel voorstellen. Zeker als je al meerdere miskramen hebt gehad en een bbz... Dat je, als het weer mis zou gaan, het samen wilt verwerken en geen zin hebt om ook nog eens uitleg te moeten geven, en misschien wel medelijdende blikken te krijgen. Dat kost best veel extra energie. Sommigen hebben er steun aan, anderen kunnen dat er nou net niet bij hebben. En van sommige mensen krijg je ook echt steun, maar mensen die ietsje verder van je afstaan kunnen het ook vooral als 'nieuwtje' zien, als mensen niet zo in elkaar zaten, zouden er bij ongelukken ook niet zulke lange files staan. Helaas.
Ik heb ook gezegd in het begin dat ik aan de anti biotica zat voor n keel ontsteking aangezien ik dus gestopt was met roken en geen alcohol dronk zou het anders wel heel erg opvallen, en ze trapten er allemaal in
Tja heb je gelijk in.... Voor mij luchte het iig op, omdat mensen begrepen waarom ik kei hard begon te janken toen mij "blijde mededelingen' werden gedaan.. terwijl bij mij de bloeding nog niet voorbij was.... Heb t ook niet aan iedereen verteld, maar aan vrienden... mensen bij wie ik kan uithuilen.... (sorry was even off topic)
en zo doet ieder het op zijn manier inderdaad. Alleen mijn beste vriendin is altijd op de hoogte en die steunt me door dik en dun. De rest van de fam heeft het afgelopen jaar al genoeg ellende gehad. Dus nog meer slecht nieuws hebben we ze willen besparen. Voor nu houden we het nog even stil en hopen we ze over een paar weken eens goed bericht te kunnen brengen.