baby ingedaald ook eerder bevallen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tulp21, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Zijn er hier ook vrouwen tussen waarbij de baby al vroeg was ingedaald (30 weken zoiets) en ook daadwerkelijk eerder dan de uitgerekende datum zijn bevallen?

Ik weet dat ik hiermee nog overtijd kan lopen echter veel mensen zeggen als ze mijn buik zien dat ik eerder ga bevallen. OOk het gevoel van mijn oma, moeder en mij zegt dat het eerder gebeurd maar is maar gissen natuurlijk kleine komt toch wanneer het wilt :)

Ben gewoon nieuwsgierig of er meerdere zijn waar de baby vroeg was ingedaald en hoe of wat. :)

2. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik geloof dat het geen verband houd met elkaar, maar bij mijn vorige zwangerschap was het wel zo. beebje was met 28 weken al ingedaald, lag met 30 weken helemaal klem, en met 36,5wk begon de bevalling

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja VK zei ook al kans is wel groter dat je eerder bevalt maar hoeft niet!
    Was nieuwsgierig hoeveel vrouwen nu wel eerder zijn bevallen :)

4. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar andere mama's,
    ik heb het gevoel dat dit beebje ook al is ingedaald, ben benieuwd of de vk volgende week dat bevestigen kan, zou leuk zijn als dit beebje ook de 40wk niet haalt

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ben benieuwd of het dan bij jou ook is ingedaald.
    Bij mij was de kleine al bij 30 weken ingedaald helemaal vast wel vroeg mjeh wie weet komt het ook eerder :) (als het maar pas komt bij 37 weken niet eerder :rolleyes: )

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Nog meer vrouwen die dit hebben meegemaakt?

7. amalia1

amalia1 Actief lid

17 jun 2007
    129
    0
    0
    Brabant
    Bij mij was de baby met 34 wkn ingedaald, uiteindelijk bevallen met 41 wkn en 3 dgn. Dus eerder indalen wil niet meteen zeggen eerder bevallen.

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hier was de kleine al met 28 weken ingedaalt nog niet helemaal vast maar met de 30 weken wel

en ben bevallen keurig op tijd met 36,6 weken zwangerschap...

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

grappig dat er 2x hier zijn die met 36,5 weken zijn bevallen waarbij baby met 30 weken was ingedaald :)

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ow sorry bedoel 39,6 :oops: vandaar ook keurig op tijd :oops: verkeerd getypt.. wel zien dat ik net niet achter mijn eigen laptop zat en er even niet bij was omdat me buren weer eens aan het herrie schoppen waren

in ieder geval het moet zijn 39,6 :)

11. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

haha maakt niks uit wel goed op tijd dus :D

12. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

hier een die met 30 weken al wel was ingedaald nog niet vast met 34 weken volledig ingedaald en slijmprop verloren en met 36 weken bevallen

gr

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva begon met 33 weken in te dalen, lag met 36 weken helemaal vast en met 41 weken ben ik bevallen... Ik had een grote buik, iedereen vroeg telkens of ik op het punt van bevallen stond of of er een tweeling in zat. Achteraf bleek dus dat er gewoon een groot kind in zat :D.

14. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

sommige dus eerder en sommige overtijd zie ik :)
    Ben zelf benieuwd wanneer het bij mij begint :D duurt me nu veel te lang haha vooral nu de kleine er sinds gister een neefje erbij heeft :D

15. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    veronique, ik had hetzelfde als jou. Mijn baby was al vroeg ingedaald, en heel veel zeiden dat hij eerder zou komen... niks is minder waar ik ben pas met 41 weken zwangerschap bevallen. en mijn kleine mannetje was helemaal uitgedroogd een teken dat het echt te laat was. Ik had mij er ook op vast gepind dat het eerder zou komen, en was af en toe teleurgesteld, dus pin je daar niet op vast ;)

16. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Mijn beeb was met 35 weken helemaal ingedaalt, maar met 41,5 week is er nog geen actie en moet ik ingeleid worden morgen...
    Dus denk niet dat dat alles met elkaar te maken heeft helaas.....

17. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Met 29 weken ingedaald, op +2 dagen bevallen.

18. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hier ook met 29 week ingedaald en met 35+6 spontaan bevallen...

19. Niet meer actief

wanneer begint de baby eigenlijk in te dalen, bij hoeveel weken ongeveer?

20. LiesbethN

LiesbethN Nieuw lid

16 mei 2008
    1
    0
    0
    Bij 32 weken was de kleine ingedaald. Dacht en hoopte dus ook dat ik vroeg zou bevallen. Het werd 2 dagen voor de uitgerekende datum.

Deel Deze Pagina