Hoi ik ben nu 21 weken zwanger van mijn 2e kindje en heb een dochtertje van 4,5 jaar. Ik ervaar deze zwangerschap totaal anders. Meer pijntjes enzo. das op zich niet erg hoor want het is je kind en daar doe je alles voor. Ik vindt het ook heel lekker weer dat kleine moppie die steeds ff laat weten dat het goed gaat allemaal. Alleen nu mijn vraag: Ik heb veel last van mijn liezen en benen zal wel bandenpijn zijn maar nu begint sinds vandaag mijn onderrug aan te voelen alsof ik er al een hele zwangerschap op het zitten... Ook heb ik normaal gesproken (als ik niet zwanger ben) hele moeilijke ontlasting en nu sinds het begin ga ik 2 soms wel 3 keer op een dag en het gaat zo makkelijk alleen wel gepaard met krampen. Zijn er mensen bekend mee vroeger ging ik soms 3x per week.
Hoi, ook bij mij zo in de tweede zwangerschap! De pijntjes zijn meer aanwezig, maar ja je hebt er dan ook nog een rond huppelen waar je voor zorgt en kon bij de eerste zwangerschap toch wat vaker aan jezelf denken. De ontlasting gaat ook zo bij mij, inderdaad soepel en soms meerdere keren (sowieso s'morgens en s'avonds). Ik ben er van de week achter gekomen dat mijn ijzergehalte wat aan de lage kant is en leg daar het verband. Merk ook dat wanneer ik een glas roosvisee Fierro drink (met extra ijzer) mijn ontlasting harder word. Misschien heb je er wat aan? anders toch maar even met de vk overleggen!