Wie kan mij even helpen aan een goeie smoes.. Het zit namelijk zo... Wij zijn al 2 weken aan het schilderen bij mijn schoonouders thuis.. En nu heeft mijn man voor vrijdag afgesproken met zijn oom omdaar te gaan tegelen.. Maaaaaaaaaarrr vrijdagmorgen moeten wij ook aan het ziekenhuis voor een echo, daar had hij niet zo snel aan gedacht.. Wat kunnen we nu gaan zeggen zonder dat er te veel vragen worden gesteld.. Help.... wij willen ons zelf niet gaan verraden..
last van zijn rug,kan je ook niet tegelen!!!!!!!! ik zou het echt niet weten best moeilijk een smoes verzinnen
Jaa dat wisten wij ook haha Daarom ook hier de vraag... - Tandarts = niet geloofwaardig genoeg, we zijn namelijk net geweest - Verslapen = niet geloofwaardig aangezien we pas tegen 11 uur in het huis kunnen zijn. en niet 8 uur. -We kunnen ook niets belangrijks verzinnen waardoor mijn man naar zijn werk zou moeten..
Tandarts... Dat zijn van die afspraken die je een half jaar van tevoren al maakt en die je dan weer vergeet, totdat je ze in de agenda ziet staan. Een collega heeft hem uitgenodigd om een dagje te gaan vissen. Een oude vriend is onverwacht in de buurt en hij wil jullie graag zien. Je buren moeten naar Schiphol en de auto van de buurvrouw is stuk, of hij even wil rijden. Hij heeft een leuke aanbieding op Marktplaats gezien, maar die mensen kunnen alleen vandaag. Joh, er valt van alles te verzinnen.
euh...ga alleen? Ik ga eigenlijk altijd alleen voor echo's (tenzij hij gewoon meekan, weekenden ofzo, hij hoeft iig niet per see mee in mijn geval). Hoeft natuurlijk niet...maar het is ook een optie Elmo'tje
Tis voor ons de eerste keer sinds wij in de medische molen zijn beland, dus best spannend. Mijn man heeft nu nog vakantie en kan nu nog een keer mee en kan hierna voorlopig geen vrij meer krijgen.
Begrijp ik heel goed hoor! Begrijp me niet verkeerd! Lekker samen gaan en gewoon zeggen dat er prive even iets tussen is gekomen. Persoonlijk vind ik smoezen zo'n flauwekul. Wat gaat hun nou aan wat jij moet gaan doen. Gewoon zeggen dat je ff later bent. Als die mensen je priveleven een beetje respecteren..... Succes iig! Liefs Elmo
Het is ook niet verkeerd opgevat hoor... We moesten helaas wel een smoes verzinnen aangezien mijn schoonmoeder heeeeel nieuwsgierig is en het bijna iedere keer als ze ons ziet wel over kleinkinderen begint.. ... (ze moest eens weten )