Echt spannend ik heb zelf nog geen kinderen maar we zijn al flink aan het klussen! Ik heb 2 grote dromen en dat is Een mooi wondertje op de wereld zetten en trouwen met mijn ventje En mijn andere droom is dat ik graag een bevalling wil meemaken en die droom gaat uitkomen Mijn beste vriendin moontje1984 gaat als alles goed is in november 2006 bevallen en krijg net te horen dat ik haar bevalling mag meemaken, helemaal geweldig Vanavond mag ik ook al mee naar de 3decho echt heel gaaf die droom gaat snel uitkomen Veel liefs winnie1984
Dat is zó mooi om mee te maken! Je eigen bevalling maak je niet zo heel erg bewust mee, dat vond ik wel jammer, maar verleden jaar ben ik ook bij de bevalling van een vriendin geweest, en het was zo geweldig om nu zelf toe te kijken en te ondersteunen en het 100% mee te maken, ik vergeet die ervaring nooit meer!
Echt heel mooi om te zien, ben vanavond met moontje1984, en de trotse papa meegeweest naar de 3d echo Echt heel mooi alle vingertjes en teentjes geteld naar het hartje geluisterd nou hij had er zin in Ja idd het wordt een jongentje heel duidelijk te zien Nu nog een kleine 3 maanden en 1 van mijn dromen komt uit Veel liefs winnie
om over zijn houding maar te zwijgen he haha... benen gestrekt en met je tenen je hoofd aanraken :S Maja hij lag al goed voor het indalen, dus hopen dat hij niet meer omdraaid... Jaja een jonge, kon je echt niet omheen haha... Fijn dat je het zo leuk vond
Ik heb de bevalling van mijn zus meegemaakt zoooo gaaf om te zien joh, die oerkracht bij een vrouw die zie je dan zo duidelijk en hoe dat wurmpje er uitkomt echt helemaal geweldig! Nu mag ik zelf weer in december, alleen dat kan je niet van de zijlijn zien he jammer, hihi, alhoewel!!!