Smoesje: geen alcohol meer drinken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Magnolia83, 28 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ja hoor, klinkt geloofwaardig!

2. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Weet niet of er iemand dit al geschreven heeft, maar in de club waar ik zit kwamen ze met een goede...

Ik heb een blaasontsteking dus heb antibiotica voorgeschreven gekregen. Even geen alcohol voor mij ;)

3. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    @Magnolia: Goede smoes! ;)

4. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Zeggen dat je antibiotica hebt voor een ontsteking aan je teen en daarmee geen alcohol mag!! ;P

5. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Tja, ik trap dus echt niet in het antibiotica verhaal... Heel veel AB mag je tegenwoordig gewoon alcohol bij ;)

En zeker bij zere kiezen zou ik juist zeggen: lekker wegspoelen met een borrel!

Mijn ervaring is dat de minst 'bedachte' smoesjes het makkelijkst geslikt worden. Dus: je voelt je niet zo fit (al dan niet door gevulde gaatjes), kater van gisteravond, hij heeft vorige week gereden nu ben ik de pineut...

6. Cakes

Cakes Actief lid

21 nov 2014
    198
    0
    0
    Ik had het laatst ook en vanavond ook weer.
    Ik zeg oorontsteking en dat ik antibiotica kuur heb.

Potverdorrie wat wat een gelieg haha

7. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    En 1 witte wijn aan nemen, nippen en in de bloembak/ wc oid en dan stiekum vullen met dubbel fris!?

8. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Dit dus! Ik had etentjes bij ons thuis waarbij ik m'n wijntje (appelsap met water) al had ingeschonken voordat bezoek kwam en dan zei ik dat ik het bij eentje hield ;)

9. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al die smoesjes: bullshit, ik zou er zo doorheen prikken!

Gewoon een glas wijn/bier ter hand nemen en geen haan die er naar kraait dat je er geen slokje van neemt. Iemand die graag een slokje lust, valt meer op met een glas spa rood.

10. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Bedankt voor alle reacties dames.
    Uiteindelijk viel het niet eens op. Bij binnenkomst werd er nog taart geserveerd dus was het heel normaal een kop thee te nemen en bij de tweede ronde nam mijn buurvrouw een glas jus en heb ik gezellig meegedaan. Hierna riepen ze dat het ieder voor zich was en heb ik een tijdje zo druk staan kletsen met iemand en geholpen met de kinderen eten te geven dat het helemaal niet opviel dat ik geen drinken meer had.
    Lekker vroeg naar huis gegaan omdat onze dochter instortte.

11. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Ik ga de ab en kiessmoes voor het sinterklaasfeest met de familie bewaren. Die hebben geen van allen recent een kuur hoeven volgen en hebben vast geen idee wat wel en niet mag bij zo'n kuur. :)

12. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Anders zeg je dat je MEGA ongesteld bent en twee ibuprofen hebt genomen ofzo.. Daar kun je beter niet bij drinken en dan heb je t meteen over een ongesteldheid. Desnoods begin je over bloederige details dan houden ze vast meteen op haha

13. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hahahaha key: mijn arme schoonvader! :)

14. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik zou er ook niet intrappen, maar heb laatst ook slechte smoesjes moeten gebruiken :) heb het gehouden op niet helemaal fit nog na bbz en ik moest echt (1,5u) rijden.
    Ach... ze denken maar wat ze denken willen :)

Gelukkig is het gister niet opgevallen! En hopelijk geloven ze je volgende keer ;)

15. Keep

Keep Lid

5 mei 2014
    61
    0
    6
    Ik heb de smoes gebruikt dat ik iemand moest ophalen op Schiphol. Werkt prima!

Vorige week met visite thuis dubbelfris in me wijnglas, nou me hart ging tekeer, bang dat ze me op het moment suprême zouden snappen

Vorig jaar moest een vriendin door een kalknagel op der teen aan de antibiotica. Ik dacht... Handig om te onthouden !

16. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ik trap NOOIT in al die smoezen ;)
    Enige keer dat het gelukt was bij een bevriend koppel was: de vrouw dronk niks en toen natuurlijk aan tafel vroegen er een paar of ze niet zwanger was!?!

Toen zei die vriendin doodleuk dat een kindje welkom was vanaf nu & dat ze vanalles wou proberen om het beter te doen lukken, dus ook alcohol schrappen. We gingen dus naar huis met het idee dat ze een kinderwens hadden. Toen de volgende week te horen gekregen dat ze al 14 weken zwanger was :p Vond ik nog 1 van de meest geloofwaardige excuses hihi

Deel Deze Pagina