smoesje gezocht om niet te keepen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lika, 10 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lika

lika Lid

10 mrt 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal,
    Ik ben opzoek naar een goede smoes.
    Ik ben namelijk 5 weken zwanger en wil daarom niet meer keepen. Ik weet dat sporten mag, maar keepen lijkt mij niet verstandig omdat ik een bal in mijn buik kan krijgen.
    Ik ben er anders altijd, dus moet wel een reden geven waarom ik niet kan.
    Nu heeft een teamgenoot al een keer de smoes gebruikt dat ze iets aan een spier had. Daarom ben ik bang dat ze het meteen weten als ik dat ook gebruik.
    Ik wil het graag geheim houden tot 12 weken.
    WIe heeft er een goed idee?
    Gr. Lika

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    uhm.. buikgriep? gewone griep.. is op dit moment nu het heerst niet eens vreemd..

3. lika

lika Lid

10 mrt 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat nog om 7 weken. We moeten nog minstens 4 keer een wedstrijd spelen. Dan red ik het niet met buikgriep denk ik. Misschien wel voor de eerste keer.........

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    nouw ik zou wel gaan maar idd een klacht bedenken... op dokters advies niet keepen ivm gekneusde rib?
    je bent in de douche gevalle?

5. me83

me83 Niet meer actief

uhmm... onsteking in je buik ergens? of iets waar je niet snel van af bent iig... anders kan je wel tegen de trainer eerlijk zijn dat je het nu niet aan durft.. maar dat hij nog wel zijn/haar mond houd erover..
    dan heb je ook geen gezeur als je word gesnapt met een slappe smoes..

succes en geniet van je zwangerschap!

6. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    inderdaad mssn met de trainer of coach overleggen waarom je niet wilt keepen en dat hij je misschien op een andere positie indeelt...

7. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    In principe kan het echt geen kwaad een bal in je buik krijgen. Tja, leuk is anders.. En snap dat het je misschien angstig maakt, maar het kindje zit tot een week of 12 echt veilig achter je schaambot.
    Zelf beoefende ik een zeer felle contactsport waarbij trappen in je buik geregeld voor kunnen komen, maar dat ook blijven doen tot rond de 12e week.

8. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Het kan geen kwaad om nog te keepen hoor maar ik kan me voorstellen dat je het liever niet doet.
    Uhm Lies blessure???? hebben keepers toch wel eens.
    Ik zou je trainer het wel zeggen wat de echte reden is maar dat hoeft de rest nog niet te weten en die snappen het straks echt wel. Een flinke liesblessure duurt wel 7 wkn hihi.

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

:(ik zou wel gaan t kan denk idd geen kwaad denk ik
    heb zelf vanavond een dans optreden gehad en ik dle breakdance, hip hop en moderne dans !
    en de kleine uk in mn buik heeft heerlijk mee gedaan hihihi

maar keepen is wel wat anders natuurlijk..
    begrijp je angst..
    ik zou inderdaad iets van een onsteking ofzo verzinnen dan

10. topper12

topper12 Niet meer actief

Een tennisarm? Kun je niet mee keepen, maar wel gewoon voetballen ;)

11. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Je kan gewoon nog keepen hoor :) Baby zit nog niet op buikhoogte, zit nog weggestopt achter bot, dus hartstikke veilig. Ben zelf ook met 10 weken nog gewoon gaan skiën, en hard gevallen ook nog :) Baby maakt het desondanks goed. Eerste 12 weken kun je eigenlijk gewoon alles nog doen, alleen duiken niet geloof ik! Maar als je het zelf niet fijn vind dan kun je waarschijnlijk het beste een blessure fingeren, iets waarbij anderen niet zomaar erachter kunnen komen of je het ook echt hebt ;) Dus geen gebroken pols (tenzij je bereid bent weken in gips te gaan lopen, hehe), maar wellicht een verrekte spier ofzo?

12. lika

lika Lid

10 mrt 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties! Ik ga morgen even met de verloskundige overleggen. Als het echt geen kwaad kan doe ik gewoon mee! Ik voel me verder goed. Ik ben overdag niet echt misselijk ofzo!

13. lika

lika Lid

10 mrt 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan inderdaad geen kwaad volgens de verloskundige. Dus kan gewoon blijven keepen. Een hele geruststelling. En mijn geheim blijft veilig.

14. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

koop genoeg gips en maak een gips arm die je er makkelijk om en af kan doen zodat je gewoon erheen kan gaan om je team aan te moedige en afkan doen als je er niet heen gaat...

misschien dom maar je kan het wel 4 weken volhouden ermee lol....

15. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik zou advies vragen aan een vk, maar volgens mij kan het ook echt geen kwaad. Ik heb tot 12 weken bij beide zwangerschappen nog volog wedstrijden gehockeyed en getraind.

Anderzijds als je er echt bang voor bent zul je zien dat het misgaat.
    Ik zou een keer een griepje faken, een jarige oma enz. Zo kom je er wel doorheen. En anders toch je trainer in vertrouwen nemen

Deel Deze Pagina