hai, Wij wouden het ook met de kerst vertellen maar me moeder kwam er al vrij snel achter ze had erover gedroomd en alles haha. Weg verrassing en aangezien die der mond niet kan houden van blijdschap weet iedereen het nu inmiddels haha. groetjess en sterkte met geheim houden
Voor mij wordt het morgen een moeilijke dag. We gaan dan eten bij mijn schoonouders en die weten nog niks. En aangezien zij weten dat ik wel van een glaasje bacardi hou, is die dus ook al in huis gehaald... Wat nu? Wij willen het namelijk echt nog niet vertellen, pas als we de echo hebben gehad en dat alles goed is. Mijn schoonouders zijn nogal gevoelig als het om zulke dingen gaat en mocht het dan toch nog fout gaan, dan hebben we eigenlijk liever dat ze er niks van wisten... 2de kerstdag is makkelijker, want dat is met mijn ouders en die zijn al wel op de hoogte. Oud en nieuw wordt ook moeilijk, met vrienden... Moet ik nog even iets op verzinnen..
Hi dames, mijn eerste kerstfeestje overleeft. Geen alcohol en geen opmerkingen. De zelfgemaakte cocktail heb ik in de keuken stiekem weggegooid en de champagne om 12u heb ik doorgegeven aan mijn vriend. Gelukt. Nu nog maar vanavond, morgen en oud en nieuw. Het ukt ons wel...hihihihi groetjes muis
Nou wij hebben het aan de eerste opa en oma verteld. Wij helemaal blij van Daan krijgt er in aug. een broertje of zusje bij. Schiet me schoonzusje naast me ik ben ook zwanger haha. Dus ja dat was janken hihi.
IK ben nu ook 5 weken presies, en ik kwam gisteren bij mijn zus, ze zei is je buik nou zo dik of zit er iets in, dus dacht hoe kom ze erbij dus schoot in de lach, toen wist ze het al mijn moeder en mijn zus vinden het heel erg leuk, maar ben eigelijk bang voor mijn vader de reactie, ik weet niet goed hoe ik het hem vertellen moet vind het echt super eng, mijn zus en mijn moeder houden echt wel hun mond, maar mijn vader heeft zoiets van je hebt er al een het kost zoveel dus hij is best een moeilijk pers heeft iemand wat tips? ik wil toch even wachten met vertellen, groetjes
nou wij hebben het gister toch aan mijn schoonouders verteld, ze vonden het geweldig. vaders was even stil en die heeft normaal altijd praatjes maar kon even niks verzinnen haha. morgen ga ik het tegen mijn moeder zeggen, die vind het sowiezo geweldig dus dat word een makkie en ja babydreame kidz kosten geld, maar ja je krijgt er zoveel liefde voor terug
Ik heb hetzelfde. Zit altijd aan de wijntjes. Met oud en nieuw gaan we bij vrienden vieren. Zij zijn mij niet gewend aan de sinas, maar daar zullen ze dit jaar aan moeten geloven. Moet er inderdaad ook nog even over nadenken over hoe we het gaan doen enzo. Welke ' smoesjes' we eventueel kunnen gebruiken. Wanneer jullie tips hebben hou ik me aanbevolen