Blij en opgelucht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gooischemama, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Hoi hoi,

Wij zijn na 3 miskramen en onregelmatige cyclus naar de gyn doorverwezen.
    We liepen daar al een jaar zonder veel gedaan te hebben (samenlevingstest en zaadonderzoek)
    En vandaag op EIGEN aandringen eindelijk een echo gehad met de uitkomst "mevrouw u heeft last van het pcosyndroom"

Hoe raar het ook klinkt maar ik ben zo blij dat we nu weten hoe of wat en wat we nu verder gaan doen
    Heb primolut mee gekregen om een bloeding op te wekken en clomid 50 mg om mee te beginnen.

Gelukkig lees je hier veel positieve ervaringen over zwanger worden met pcos (negatief ook wel maar daar wil ik nu liever niet aan denken)

Het enigste wat me wel pijn deed was toen ze zei "mevrouw u dochter is een pure gelukstreffer"
    Niet zozeer dat ze dat zei maar het feit wat door je hoofd begint te spoken dat we zonder deze "gelukstreffer" nooit ons meisje zouden hebben (kan dr NIET missen in me leven)

Zo moest het even van me aftikken hoor maar eindelijk hebben we weer een beetje hoop gekregen ivm een volgende kinderwens:D

2. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    #2 nirak, 5 jul 2011
    Laatst bewerkt: 5 jul 2011
    hé hoi :)

ik begrijp je reactie! nu weet je tenminste waarom alles gaat zoals het gaat!?

en wat betreft je gyn. ja er lopen rare bij.. gelukstreffer?! just ment to be! zo vind ik dat ;)
    mijn man heeft super slechte zwemmers, onze gyn. zei tegen ons dat we er niet op moesten rekenen 'gewoon' zwanger te kunnen worden.. 3 maanden later was ik zwanger! en wat zegt ze? dat het een lucky shot is mmm..
    dus ik denk maar zo: het heeft zo moeten wezen, dat wij toch 'gewoon' een zoon hebben gekregen :)

hoop voor je dat je weer snel weer 9 maanden zwanger mag zijn ;)

groetjes

3. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Ja het komt op dat moment best hard over dat je kind een gelukstreffer is
    maar idd wat je zegt het gaat zoals het wezen moet

OOOW jij heb dus ook een echt wondertje gekregen
    Zie je nou wel de wonderen zijn de wereld nog niet uit (gelukkig)

Het feit dat je in onwetendheid zit omdat je niet weet wat er met je lichaam aan de hand is maakt je wel gefrustreerd dus vandaar dat ik zo blij en opgelucht was om dit te horen
    En ook blij dat ik meteen met alles kan en mag beginnen

Hoop ook dat het snel raak is!

Deel Deze Pagina