Wie voelde er al iets na eisprong voordat de zwangerschaptest positief aangaf?

Discussion in 'Zwanger worden' started by IkbenIk, Nov 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. IkbenIk

IkbenIk Lid

Nov 11, 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Vraagje, ik moet nu nog 1,5 week wachten totdat we weten of we zwanger zijn of niet, maar in deze weken kan ik het maar moeilijk uit mijn hoofd zetten hihi of er even niet aan denken en ben ik elke dag als ik wakker word aan het voelen aan mijn lijf of ik al iets merk aan mijn lichaam (ben bang als ik er te veel mee bezig ben het juist negatief is om zwanger te worden).
    Nu heb ik altijd met mijn eisprong mega buikpijn, dit heb ik daarna nu nog 3 dagen gehad, nu echter niet meer.. ik weet je kan toch niet meer doen en moet gewoon maar rustig wachten tot volgende week haha.. maar wie van jullie voelde er al meer aan haar lichaam tussen de eisprong/bevruchting/innestelling richting NOD?? Bij iedereen is het anders, maar ben gewoon nieuwsgierig wanneer de meiden die zwanger zijn er in deze 2 weken al iets veranderde/voelde??

Ik hoor graag van jullie:)

2. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'zwanger worden'

3. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Yup ik dus, helaas wel helemaal fout afgelopen, maar ik wist net na eisprong dat ik zwanger was.
    Hoe? Geen idee. Elke vezel in mijn lichaam was er heilig van overtuigd dat het zo was.
    Men zegt dat je niks kunt voelen voor de innesteling ivm hormonen, maar hier gebeurde het toch echt.
    Ik had niet echt symptomen (vanaf nod echt misselijk) maar toch wist ik het zeker.

Bij mijn zwangerschap van mijn zoontje had ik het trouwens na nod nog niet door......zo zie je maar elke zwangerschap is anders.

Succes!!

4. rhea karels

rhea karels Actief lid

May 16, 2012
    287
    0
    0
    Net als bij Eshter had ik ook direct bij alle 3 mijn zwangerschappen ik weet het zeker ik ben zwanger. De tweede zwangerschap is fout gegaan dus bij deze durfde ik niet te hopen dat ik zo snel alweer zwanger zou zijn maar ik wist het gewoon 100% zeker. Niet met symptomen maar ik wist het gewoon.

5. Suusje83

Suusje83 Lid

Feb 15, 2010
    86
    0
    0
    Hier ook pas zwanger van de tweede maar al vrij snel voelde ik het! Kan niet uitleggen waarom. Zelfs tijdens etentje had ik biefstukje op en dacht bij de laatste hap.. O nee had ik dat wel moeten doen? Ik dacht ook als ik niet zwanger blijk te zijn houd me lichaam (maar vooral geest) me voor de gek. Kan het niet in woorden beschrijven maar ik wist het al ver voor het testen.

6. Mietie

Mietie Actief lid

Aug 22, 2012
    219
    0
    0
    Ik had ik de dagen na mijn eisprong ook een beetje ongi krampen... Kon het niet echt plaatsen maar zei wel tegen ml... T kon zomaar eens zover zijn.... En ja hoor... Op 10 dpo positief getest.

Helaas bij 6w2d mk...

Wij zitten nu weer in 1e ronde na mk

7. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik voelde en zag het meteen aan mijn borsten.
    Donkere tepel, hard en pijnlijk.
    En ook rare levendige dromen, heel vermoeid en veel slapen. Ik voelde gewoon dat het raak was, had die maand dus ook geen testdrang.

Share This Page