Niet ongesteld, geen zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 19Vlinder89, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 19Vlinder89

17 dec 2007
    49
    0
    0
    Hallo!

Ik ben een meisje van net 18 jaar. Nadat ik weer ongesteld was geworden 2 maanden terug heb ik voor het eerst seks gehad, ik ben niet aan de pil, maar wel met condoom. Toen ik een maand daarna (dus ook een maand geleden afgelopen weekend) ongesteld moest worden ben ik het niet geworden, alleen een beetje bloed maar dat was meer roze. Het was nog geen ramp, het kon door de stress van mijn toetsweek zijn gekomen. Toch heb ik toen een test gedaan, deze was gelukkig negatief. Afgelopen weekend moest ik ongesteld geworden maar weer niks, wel zijn mijn borsten erg gevoelig. Het kan zijn dat ik het deze week nog wordt, maar het ziet er niet naar uit aangezien ik verdere klachten zoals hoofdpijn en rugpijn niet heb. Weten jullie misschien wat het kan zijn?

liefs Vlinder

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Misschien toch wel handig om een test te doen zo ben je uit de onzekerheid. Geeft deze nog negatief aan. Dan misschien maar een afspraak maken bij de huisarts.

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Toen ik voor het eerst sex kreeg met mijn vriend sloeg mijn cyclus ook op hol en is een paar jaar onregelmatig gebleven. Geen idee waarom. Als je zeker weten veilig hebt gevreeën dan hoef je je weinig zorgen te maken over een eventuele zwangerschap. Anders zou ik als ik jou was komend weekend een testje eraan wagen. Succes!

4. 19Vlinder89

17 dec 2007
    49
    0
    0
    Dank jullie wel! Ik zal er zeker op gaan letten en misschien inderdaad maar weer een test doen voor de zekerheid, want je weet maar nooit.

Liefs

Deel Deze Pagina