Dochter s avonds steeds hoge koorts, heerst er iets?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by ellalalaaa, Mar 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mede mama's,
    Mijn peuter dochter heeft nu al voor de derde dag aan het einde van de middag koorts. (39.5)
    S morgens is er niks aan de hand. Ze eet en drinkt ook gewoon maar tegen einde van de middag wordt ze heel aanhankelijk en voelt ze zich duidelijk niet lekker en dus koorts.

Herkenbaar voor iemand?

Groetjes
    Ella

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Jaaa! herkenbaar. Mijn zoontje had dit vorige week. Hij is wel gewoon naar de psz geweest maar 's avonds echt koorts. Ik denk dat het 2 of 3 avonden duurde en toen werd hij redelijk verkouden. Hele verstopte neus vooral.

Beterschap!

3. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Charlie007
    Is je zoontje nu weer opgeknapt?
    Mijn dochter snottert nog niet maar dat kan heel goed nog komen!

4. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    hier 3 weken geleden ook toen de oren laten controleren beginnende oorontsteking en keelontsteking en alleen in de avond last van die ontstekingen hebben zich niet doorgezet en knapte weer op na een dag of 4 a 5

5. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

Jul 4, 2011
    650
    0
    0
    Onze oudste kwakkelt ook een beetje :(
    Hier juist in de ochtend en vroege middag...daarna geen verhoging meer.
    Ze heeft dit de afgelopen drie dagen gehad en sinds vandaag snottert ze en hoest ze behoorlijk.

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Er heerst een heleboel!

Ons hele gezin is de afgelopen drie weken aan het kwakkelen met koortz, verkoudheid, nare hoest, keelpijn en diarree. En is de een er net vanaf begint de ander weer!

Twee weken terug dochter koorts, die week erna ik met keelpijn en doodmoe, afgelopen dagen zoon die zn hele bed zeiknat zweet door hoge koorts. En ik ben net van twee ontstoken ogen af door een bacterie. Eergisteren met dochter naar huisarts geweest voor dr reutel/pruttel in dr lijfje en puffer mee gehad omdat ze al 2,5week last heeft van extreem hardnekkige verkoudheid.

huisarts zei dat door de flauwe winter en amper vorst er weing virussen en bacterien zijn doodgegaan en dat er daardoor zoveel heerst. Hij zei dat hij heel veel zieke mensen met allerlei kwalen had gehad in zn praktijk afgelopen maanden.

7. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie reacties.
    Ik haalde haar vanmorgen uit bed met 38.7. Pffff en dat smorgens al! Ik kan zo slecht tegen zieke kindjes!
    Maak me dan zo snel zorgen!

8. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

Jan 5, 2011
    2,297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Mijn dochter (13 maanden) heeft al een aantal dagen exact dezelfde symptomen en die ik haalde ik vanochtend (na een dag of 4 koorts) uit bed met haar hele lijf onder de vlekjes.
    Hier is het dus wrs. iets van de vijfde of zesde ziekte. :)

Beterschap!

9. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

Jan 1, 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Hier gister na het middagslaapje met 40+ uit bed gekomen. De hele dag verder gehangen op de bank. Vandaag nog tussen de 38 en 39 graden. Maar verder merk je weinig. Hij is alleen wat sneller moe. Hopelijk morgen wat beter zodat we nog wel van het mooie weer kunnen gaan genieten.

10. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen toch maar bezoekje aan de huisarts.
    Oorontsteking!!
    Mijn dochtertje en mijn zoontje ook! Pfff

Share This Page