Gewoon zeggen dat je medicijnen hebt of slaaptabletten of iets dergelijks en dat je daar absoluut geen alcohol bij mag drinken.
En en en meiden hoe is het gegaan????? Hebben jullie het kunnen verbergen? Bij mij is het goed gegaan al had ik gister even het gevoel dat ze iets merkte. 1ste kerstdag ging helemaal goed. We vierde kerst bij mijn schoonzus, en ik moest rijden punt. Niks raars aan dus dat ging prima. Gister waren we bij mijn famillie en het eerste wat er werd gevraagd aan de hand van een cadeautje wat ik gaf aan mijn stiefvader omdat hij gister jarig was "oh hoopte eigenlijk op een slabbetje" dus ik vraag nog waarom kwijl je zo. Zecht mijn moeder nee had eigenlijk gehoopt dat er op zou staan dat ik weer oma zou worden. Heb toen gezegd dat ze normaal moest doen en dat dat nog wel even duurd . Maar goed op een gegeven moment werd er gevraagd wil je een rosetje? Dus ik "nee doe maar thee heb gister ook al ZO veel gedronken" toen kreeg ik het idee dat ze het niet helemaal geloofde. Maar goed ik gewoon door gaan met praten en niks laten merken. Op een gegeven moment heb ik toch 1 rosetje genomen en die heel langzaam opgedronken om het maar niet te laten merken, en natuurlijk weer met de smoes dat ik moest rijden. Ik weet het niet echt slim, maar goed 1 rosetje kan heus geen kwaad, en verdunnen met water dus dat was wel oke. Nu is het wel klaar, want nog 3 weekje dan hebben wij de eerste echo en als die goed is gaan we het (eindelijk) vertellen en hoef ik niet meer te liegen . Ben benieuwd hoe het bij jullie is afgelopen.
ik had de blaasontsteking op een bruiloft gedaan. maar was wel zo dat ik het op facebook en hyes gezet had toen geloofde iedereen me
Kijk dat is indd slim, zo veel mogelijk openbaar maken. Dat gaat ik met oud en nieuw doen. Wij gaan het bij vrienden vieren,die het wel al mogen weten. Heb voor mezelf alcohol vrije rose champagne gekocht en het is niet van echt te onderscheiden. Dus flink met die wijn glazen op de foto en op FB plaatsen hahahahaha. Tja en dan heb ik voor nieuwjaarsdag weer de smoes dat ik veelste veel gedronken had en flink gekroeld heb met de wc pot . Ook weer opgelost hahahahaha
Hahaha Hummeltje, ik moest wel lachen om je verhaal. 'kwijl je zo?' Bij mij net zo hoor. Volgens mij geloven ze er niks van. Ik had gezegd dat ik thuis al 2 wijntjes op had en dat ik de Bob was. Pfff, toen begonnen ze eerst: ah joh, je kunt er heus nog wel 1 of 2 nemen, want we gaan toch nog eten... Dus ik zei nee, meer dan 2 doe ik niet als ik moet rijden. Nou, toen begon het: je bent toch niet zwanger? zei m'n moeder met een grote grijns. Ik voor de gein: o ben ik zo dik geworden dan? Nee, maar anders neem je toch altijd een wijntje? Ja ma, maar ik zeg toch dat ik er al 2 op heb? Toen ging ik maar over op een ander onderwerp, maar ineens ging iedereen vragen: goh, willen jullie eigenlijk nog een 2e? Wordt wel eens tijd toch? Tess is al bijna 2. Aaaaahhh... 2e Kerstdag: andere mensen, zelfde smoes. En toen ging het super hahahaha. Die zijn er blijkbaar niet zoveel mee bezig als mijn familie Pffff nu moet ik nog wat bedenken voor Oud & Nieuw, want dan zie ik een paar dezelfde mensen als met Kerst...
Juudje Hahahahaha zie je die moeders hebben daar een neusje voor. Ja ik moest toch iets zeggen dan maar vragen of hij zo kwijlde hihihihihi. Wel vervelend dat je met oud en nieuw de zelfde mensen ziet teminste niet vervelend maar wel als je een geheimpje hebt . Ik vond het ook echt lastig gister maar goed ze vroegen gelukkig niet door dus dat geluk hadden wij wel. Succes met oud en nieuw, ben benieuwd hoe dat gaat lopen