Ik werd gisterenavond gebeld door een meneer van Wij Jonge Ouders, althans zo beweerde hij. Hij had de één of andere aanbieding, dat als ik of mijn zoontje in het ziekenhuis zouden belanden ik dagelijks 100 euro uitgekeerd zou krijgen en mijn zoontje 50. Dit kostte slechts 8 euro per maand. Heb hier nog nooit van gehoord, die man bleef ook echt drammen. Hebben meer mensen zo'n gek telefoontje gehad?
Heb al allerlei combinaties gegoogled, maar kan er echt niks over vinden. Ik denk dat ik ze zelf maar even bel, want vind het echt heel raar...
ik denk dat je inderdaad gewoon maar eve moet bellen naar hun en even bekijken. goed dat je het even zegt dan weten wij ook dat er mensen zijn die zulke telefoontjes plegen. thanks
Mijn gevoel zegt ook dat het niet klopt hoor! Waarom zou je ook zoiets afsluiten? Je bent toch allemaal verzekerd? Heel raar hoor...zeker als je er op internet niks van kan vinden... Heb je zijn nummer oid gekregen? Elmo
dit kan gewoon niet kloppen, ik heb er nog nooit van gehoord, kun je geen mailtje sturen naar wij jonge ouders? in het blad staat ook een telefoonnummer, misschien eens erheen bellen?
Idd we zijn verzekerd, maar volgens die man was het geld bedoeld voor kosten die de verzekering niet dekt. Maar ik ben comfort verzekerd en heb nog nooit meegemaakt dat de verzekering iets níet dekte, en heb toch best lang in het ZH gelegen en Dean ook...
Ja daarom....tuurlijk dekt de verz. niet alles....maar het blijft een heel raar telefoontje! Melden inderdaad!
Heb ook dat telefoontje gehad, maar was niet van ouders van nu maar via jonge gezinnen volgens mij. Vond het ook maar raar...
Oke Maar zoals je leest heeft iemand anders in dit topic ook zo'n telefoontje gehad, niet dat ik 't uit m'n duim zuig ofzo