Hoi Dames, Ik had een vraagje... Ik heb sinds 5 dagen pijnlijke borsten... Zul je denken pff weer eentje die "pijnlijkeborsten"heeft!!! Maar mijn vraag is hoe voelen je borsten aan als je eventueel zwanger ben?? IK heb voral last aan de zijkant en onderkant!! En ze schudden heel veel als ik loop!! Zolang ik mijn BH aan heb gaat het wel met de "pijn", maar als ik mijn BH uit doe lijkt het wel of ze vallen!! Nou heb ik maar cup B dus echt vallen kunnen ze niet!!! Maar doordat ik ze voel knijp ik er ook meer in om te kijken of ik ze nog voel dus het kan ondertussen ook wel zijn dat ze beurs zijn!!! Ik ben nu 6 jaar gestopt met de pil en loop al vier jaar in het ziekenhuis dus jullie begrijpen heus wel dat ik heel graag zwanger wil worden!!! Maar na zes jaar ken ik mijn lichaam wel en zoals mijn borsten nu aanvoelen heb ik nog nooit gevoeld!!( of de zwaartekracht en mijn leeftijd gaan meetellen en krijg ik echt hang tietjes) Voor de rest voel ik niks!!! Oja deze maand heb ik mijn 3de IUI poging gehad. Was ook een beetje vreemd!! Ik heb in al die zes jaar een cyclus van 28 dagen dus op dag 13/14 eisprong-IUI. Deze maand was mijn eitje al 22 mm op dag 9 dus dag 9 IUI. Dus misschien is mijn lijf wel helemaal van slag.... groetjes Lonneke
Tja, helaas is er geen zinnigs van te zeggen. Dit is mijn derde zwangerschap (de eerste twee liepen niet goed af) maar elke zwangerschap voelden mijn borsten anders aan. Succes!
Ik merk idd ook al verschil en ik ben nog maar 6 weekjes. Mijn vriend zei twee weken terug al dat ze groter leken (nog voor de test) Ze voelen ook erg zwaar en gespannen aan. Net of de huid helemaal straks staat. Enuh wiebelen tja dat kunnen ze ook (en ik heb cup d) Ik hoop voor je dat het een goed voorteken is!!! Ik duim voor je.
Dit is mijn tweede zwangerschap. Beide keren geen pijnlijke borsten maar vanaf 5weken zwangerschap (ben nu 6 weken zwanger van de 2e ) wat vollere borsten en snel harde tepels. Dit was voor mij weer een aanleiding van kan wel weer eens raak zijn. Ja raak dus!!!
Ik heb van week 6 tot week 11 ongeveer gevoelige borsten gehad en nu nergens meer last van.. ook zijn ze niet groter geworden ofzo! Ik denk dat het iedereen het anders ervaart!
ik had paar dagen voor NOD last van mijn borsten, mn aan de zijkant, bij m'n oksel zeg maar. Ik ben 1 jaar en 9 mnd bezig geweest om zwanger te worden en dit had ik nog niet eerder gehad, en nu ben ik dus zwanger! Wanner is je NOD?
De eerste weken waren mn borsten super gevoelig, maar nu helemaal niet meer. Ze zijn wel echt super groot en stevig, alleen heel af en toe zijn mn tepels gevoelig
ik ben 13 weken zwanger. en in het begin had ik ook erg pijnlijke borsten. ik wist niet dat ik zwanger was. na dat eenmaal meerdere symptomen kwamen heb ik een test gedaan. en dan begint het te rollen ik had niet zomaar pijnlijke borsten. ze zijn nu meer als een maat groter geworden. kan zelfs de bh's van me moeder aan niet te geloven. dat kon nooit qua kleine borsten stond er zelfs versteld van. suc6 verder. xxx
Kan inderdaad een goed teken zijn, ik had precies hetzelfde. Bij mij waren vooral de zijkanten gevoelig en als ik mijn bh uit deed voelde dat heel vreemd, inderdaad of ze eraf vielen nu heb ik er geen last meer van, had dit bij 4/5 weken. Hopelijk weet je snel meer!
Gevoelig! Als ik mn bh uitdoe dan hou ik ze vast tot ik lig omdat ze dan zo gevoelig zijn En soms heb ik ook ontzettende steken erin.. Duurt dan ee paar seconden en dan zakt het weer.. Errug pijnlijk Mn tepels zien er btw ook anders uit dan voorheen, ook een symptoom dus.. Merk nu dat mn bh te klein word dus ze zijn ook al aan het groeien Ach een goed teken zullen we maar denken
Ik had voor mijn NOD al gevoelige borsten, gelukkig wist ik wat het zou betekenen want de vorige keer had ik dat ook meteen (al eindigde het feestje heel snel met een miskraam). Maar ja, vooral als ik mijn BH uitdoe is het erg! Als ik dan nog even de slaapkamer uitloop houd ik ze vast...
ik had de eerste 12 weken het gevoel alsof ik onder de tram had gelegen en dat mijn (.) (.) in de fik stonden, zelfs weleens een ijzak erop gedaan
Mijn borsten waren al gevoelig en groter op het moment van de innesteling. Omdat ik dit ook heb een week voor ik ongi moet worden dacht ik er niet teveel van. Maar op de dag dat ik eigenlijk ongi had moeten worden was helemaal het hek van de dam en heb een goede zwangerschap bh moeten aanschaffen. En ze blijven groeien!! Zijn rondom behoorlijk gevoelig. Ik heb een paar jaar geleden ook hele gevoelige borsten gehad. Gebruikte geen pil. Was toen absoluut niet bezig met het verwekken van een kind. Er is toen een mamografie gemaakt en bleek dat ik opgezet klierweefsel had!! Wil je zeker niet ontmoedigen maar toch vertellen. Ik hoop voor jou natuurlijk dat het komt omdat je zwanger bent!! Heel veel sterkte!!
bij mij waren ze al na 3 weken groter, nu bij 8 weken 2dagen echt enorm! mijn vriend vraagt vaak voor de lol of ik stiekem een borstvergroting heb gehad haha, oh en heel pijnlijk al vanaf het begin!
Ik heb nog geen positest gehad, zie mijn banner, maar heb nu ongeveer 2 dagen hele pijnlijke borsten. Vooral mijn tepels en daaronder. Ook voelen ze gespannen en groot aan..
Ik wil je ook niet teveel hoop geven, maar dit was bij mij altijd de aankondiging van eeen beginnende zwschap al voor nod. De test gaf dan de bevesting maar ergens wist ik het al. Nu... 7 dagen voor nod weer gevoelige en gespannen borsten. Maar testen kan helaas nog niet. Het gevaar is dat mijn lijf me in de maling neemt en het psychisch is, want wil het zo graag, dus tja.. Ben benieuwd wanneer je nod is!