Onze oudste zoon is twee weken geleden plat op zn neus gevallen, dit is op school gebeurt de juf heeft dit niet gezien. Ik zag het toen ik hem ophaalde van school zn neus was dik en heel blauw,zelfs nog onder zn oogjes. Ik ben bij de huisarts geweest en het was niet gebroken alleen zwaar gekneust.... Nu had hij vorige week op een avond hele erge hoofdpijn hij huilde het uit, heb hem een zetpil gedaan en bij me gepakt net toen ik dacht nu bel ik de hap werdt het minder en klaagde hij er ook niet meer over. Vanavond weer zn aanval weer een zetpil nu is het weer over alleen vertelde hij me dus vanavond dat hij nog elke dag hoofdpijn heeft alleen niet zo erg!!! Nu wil ik morgen de huisarts bellen, maar ik maak me toch een beetje zorgen......Kan dit nog van de val komen? groetjes charlie
Klinkt niet heel erg best.. Zou wel even langs de huisarts gaan met hem! Vooral omdat het al twee weken geleden is.
Maar hij speelt wel gewoon en gaat ook naar school......vandaar dat ik best wel schrok dat hij vertelde dat hij nog elke dag hoofdpijn heeft
Zou niet weten wat het zou kunnen betekenen maar denk dat je beter maar een keer onnodig naar de dokter met hem kan gaan dan dat er misschien wel echt wat is. Je weet het maar nooit! Misschien heeft ie er een hersenschudding ofzo aan over gehouden? Geen idee hoor, maar het zou kunnen!
Mijn dochter is vier weken geleden voorover op de grond gedoken. Gevolg: neus waarschijnlijk gebroken (maakte geen foto omdat ze er toch niets aan konden doen) en een zware hersenschudding. Ze heeft ruim twee weken veel hoofdpijn gehad. Zou zeker even informeren bij de hap als je er niet gerust op bent.
De kans is idd groot dat hij "gewoon" een hersenschudding heeft opgelopen toen en daardoor nu nog steeds hoofdpijn heeft. Maar ik zou morgen zeker even de huisarts bellen en dit voorleggen, want voor hetzelfde zie je wel iets over het hoofd. Die hersenschudding had je verder toch niet veel aan kunnen doen, maar je had dan eigenlijk wel een wekadvies mee moeten krijgen en instructies wat je moet doen als de klachten verergeren. Ik zou dus zeker de huisarts hier over raadplegen.