Ha meiden, ik wil mijn man op zijn verjaardag verrassen met een taart van fondant/marsepein. Ik ben geen ster, gewoon lekker freubelen. Iemand een leuk idee of foto? Kon op google niet veel vinden. Alvast bedankt!
nee geen gekke dingen gewoon iets leuks. Oke kan ik natuurlijk ook doen ja! Maar veel meiden kijken daar ook niet natuurlijk
zal wel moeilijk worden.. hij rookt drinkt en sport niet. doet computerwerk. Kan ik daar iets mee verzinnen?
Bierdop taart! Moet je even googlen Heb voor mijn zwager zijn verjaardag de heineken bierdop gemaakt. Was niet zo heel moeilijk, gewoon lekker freubelen!
Hmm wel erg saai.. Nog andere tips? hij klust ook wel wat in en om huis, fietst wel graag.. maar waar hij verder echt van houd, moeilijk te zeggen..
Een certificaat taart met iets in de trant van; Liefste/knapste/handigste/sportiefste oid man van de hele wereld.
Mijn tante heeft zelf een taart gemaakt toen mijn oom jarig was. Een playstation met zelfs een controller erop! Het was zo precies en zo gaaf om te zien!
Mijn man is gek van Apple computers en ik heb een keer een Apple taart gemaakt grijs met het logo in het midden. Lekker mannelijk 😉