Wat zouden jullie doen of wat heb je gedaan? Een peuterbed of meteen een "normnaal" bed na het ledikantje? Alle tips zijn welkom1 Groetjes Carla
Ik heb bij mn eerste een peuterbed gekocht toen de 2e kwam. Hij was toen iets ouder als 2. Dat bedje is door geschoven toen hij 5 was en mn jongste (oh wacht dat is niet meer mn jongste! ) euh ik bedoel toen mn 2e 3 jaar was. Het peuterbedje beviel me enorm goed. De randjes erom heen zorgen er voor dat ze niet onbedoeld snachts hun bed uit rollen. Maar het is ook weer niet zo hoog dat ze erg moeten klimmen om hun bed uit te komen (want dat doen ze op den duur toch, ook uit n ledikantje) Dus zodra Wendy die leeftijd nadert (zo'n 2,5 a 3 jaar) krijgt zij er ook weer een.
Colin ligt sinds een maand of anderhalf in een gewoon groot bed. bedden zijn duur zat, en als ik dan al zie dat mijn zoon van 4 al niet meer in zo'n peuterbed zou passen.......... maar dat moet iedereen voor zichzelf beslissen.
Ik zit zelf ook te kijken voor een peuterbedje, heb nu een leuke aanbieding gezien bij de Leenbakker en wilde eigenlijk morgen eventjes gaan kijken. Alleen het matrasje, wat voor matrasje hebben jullie, ik heb nu in het ledikantje een matrasje van ABZ en dat wil ik eigenlijk wel weer, maar heeft iemand een idee welke? Wat zijn die dingen trouwens belachelijk duur he?