smorgens en savonds

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tessake, 6 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tessake

tessake Lid

11 mei 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag ladies,
    ik ben ondertussen 17 weken zwanger en als ik smorgens opsta is mijn buik platter als savond. smorgens krijg ik mijn broek en jas dicht en savonds is deze zeker een maat te klein en lukt het mij niet ook ben ik al 17kg bijgekomen! komt dit door vocht of omdat je lichaam in rust is?

groetjes:)

2. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook volgens mijbis dat normaal.
    Sochtends inderdaad in rust en je eet snachts natuurlijk niet.
    overdag zijn je darmen in werking dus lijkt het me dat het daardoor komt.

3. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook als ik niet zwanger ben, maar volgens mij is het verschil nu wel groter. Gedurende de dag eet en drink je, daardoor zwel je een beetje op. 's morgens is dat weer minder. Weet niet of je je wel eens weegt, maar ik weeg 's morgens ongeveer een kilo minder dan 's avonds voor het naar bed gaan. Zal idd wel vocht zijn!

4. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Dat is altijd heel normaal, 's avonds heb je er 3 maaltijden er opzitten gedronken enz. ook zal het nu wel vocht zijn met warmer weer. Ik weeg me niet voor niks altijd 's morgens als ik net opsta :D

5. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hier is het hetzelfde s'morgens slanker dan s'avonds dan helemaal opgezet ;)
    Maar 17 kg nu al aangekomen? Zou het toch even in de gaten houden dit kan niet alleen vocht zijn maar eventueel ook zwangerschaps suiker!
    17 kg is wel enorm veel en zoveel vocht kan je nu nog niet vast houden lijkt mij

6. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    in de ochtend slank hoe verder de middag hoe dikker !

7. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Een kilo per week aangekomen?! Dat betekend als je zo doorgaat +40 kilo aan het einde van je zwangerschap. Bizar veel! Bij normale BMI is 10-12 kilo in 40 weken normaal... Dus 200-500gr per week.

Geef dit aub door aan je VK! Zoveel gewicht is niet goed....

8. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Ik was aan het einde van mijn eerste zwangerschap ruim 30 kg aangekomen.. Geen suiker, geen hoge bloeddruk.. Bij mij kwam het gewoon van teveel eten, veel te veel. Betekent niet dat het goed is natuurlijk, dus ik zou het wel in de gaten houden..

Ontopic: komt mij ook bekend voor, dat die ene broek in de ochtend zo lekker zit en in de middag/ avond echt totaal niet.. Denk dat het erbij hoort

9. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    17 kg is echt heel veel, dat zou ik zeker met de huisarts bespreken. Lijkt me echt veel teveel van het goede..

Deel Deze Pagina