Ja zoals de titel al zegt hadden jullie hier ook last van...? Ik voel echt mijn bm en die lage rugpijn is echt killing! Hoe hebben jullie dat ervaren?
Exact het zelfde... Heb het nog steeds tot op de dag van vandaag! Ik Zie het als goed teken, groeien van mijn baarmoeder...
Ik heb ook rugpijn gehad de afgelopen dagen. Vandaag de eerste dag zonder, maar ook de eerste dag in tijden dat ik niet met mijn bakfiets volgeladen met kinderen heb gereden... ik denk dat het bij mij daar ook wel mee te maken gehad heeft. Ik heb heel af en toe een licht menstruatiegevoel, heb ik de vorige zwangerschappen ook gehad de eerste weken.
Hoi, Ik heb al sinds het begin veel rugpijn. Fysio zou ik sowieso snel inschakelen, bij mij is het bekkenbandenpijn. Ik hoop voor je dat het over gaat!
Ik had de eerste weken ook heel veel last van lage rugpijn en krampjes in mijn baarmoeder. Dat werd om de paar dagen en nu al een week niks meer. Maar het is toch bij iedereen anders natuurlijk.
Hier ook ....lage rugpijn (zelfs in bed heb ik er last van)...ik voel me bekken weer opspelen...en natuurlijk ook krampjes.. Ik heb verder ook honger gevoel misselijkheid de hele dag door en ben daarnaast ook erg moe. T valt me tegen want mijn eerste zwangerschap ging top, nergens last van gehad. Kwaaltjes verdwijnen wel weer bij 3 mnd nog een paar weekjes sterkte!
Had ik ook vanaf de 4 tot 6e week ongeveer. Zelfs een beetje bruin bloedverlies (1 dag) in de 5e week. Maar alles is goed met het kindje. Denk dat het erbij hoort.