hier gaat hij er gelijk uit hij begint gelijk te mekkeren als hij wakker is dan wil hij naar ons toe. dan komt hij nog 20 min knuffelen in bed en daarna is het aan kleden en naar beneden. dit is trouwens pas om een uur of 8/9
Iris wil er eigenlijk gelijk wel uit.....ze vindt t wel heerlijk om bij ons in bed te zitten / liggen / spelen. In t weekend ontbijten we in bed (kruimels overal.....), wij lezen een krantje en Iris zit dan te lezen / te puzzelen. Houdt ze zo wel 3 kwartier vol; heerlijk!
Dat is hier ook. Nadat ze 30/45 minuten zelf in bed heeft gespeeld, komt ze nog lekker bij mama in bed om te knuffelen/ravotten of onze slaapkamer inspecteren (vooral de spiegel) , en na 20 minuten is het aankleden en ontbijten. Onze ochtenden gaan dan ook lekker ontspannen en traag. Na het ontbijt begint de pret pas .
Hier ook eentje die vaak nog een tijdje ligt te spelen. Geen idee hoelang, maar vaak als ik haar om half 9 uit bed wil halen zit ze klaar wakker met haar knuffels te spelen .
Hier altijd even spelen. De ene keer 5 minuten en de andere keer 45 minuten. Ik hoor hem vanzelf "mama" roepen, dat is het teken dat hij eruit wilt. Soms pak ik hem eruit en neem hem mee naar bed om nog even te knuffelen, beetje afhankelijk hoe laat hij wakker wordt. Als we beneden zijn, gaat hij de box in en dan maak ik het ontbijt klaar. Hij kan dan gerust even wachten
Isabella speelde ook altijd wel een uur nadat ze wakker werd toen ze zo jong was. Nu nog steeds. Als ze wakker is gaat ze eerst spelen en zodra ze mijn wekker hoort dan komt ze bij me. Ik heb altijd een beker met water staan voor als ze dorst heeft. Eten wil ze pas met mij samen.
Hier is het hetzelfde als bij teigetje. Heerlijk vind ik dat. Dat lieve geteut. Ik kan daar ook erg van genieten. Meestal is ze tegen 7.30u wakker en tegen 8.00u/8.15u is ze het zat en wil ze er uit.