hoi meiden ik word zo gek van al die opmerkingen van mensen over dat mitchell zo groot is? ik vind het wel meevallen wat jullie? hij is nu: 4 maanden 7200 gram 66.5 cm hier nog een foto van onze blijkbaar dikke jongen 6 dgn geleden
Ik hoor constant dat ons meisje zo groot is. Met 9 maanden 75 cm en 8880 gram. Of ze nu wel of niet groot is, het boeit me eigenlijk niet dat mensen daar iets van zeggen. En om op jouw vraag terug te komen ik vind het bij jouw mannetje reuze meevallen.
Tja ik vind hem best groot eigenlijk, maar komt omdat ik onze drie kleintjes gewend ben. Toen ik de foto keek, zag ik eigenlijk precies hetzelfde als onze jongste nu en zag toen het gewicht en de lengte staan en dacht, tja dat klopt dus ook wel . Jongste hier is nu 1 jaar en was 2 weken geleden 7200 gram en 69 centimeter !
Noor was met 4 mnd: 63 cm 6935 gr Maud 63 cm 5850 gr 't is wel een verschil.... De vorm van het hoofd, lichaam en de hoeveelheid haar spelen denk ik ook wel mee, met hoe mensen op een kindje kijken. Op de foto is ie gewoon een lekker ding
Ik vind hem echt stoer hoor! Voor zijn leeftijd vind ik hem persoonlijk wel groot, maar niet dik. Hij is denk ik best lang voor zijn leeftijd en daar past zijn gewicht bij. En je kunt er niks aan doen, laat die vent maar lekker groeien. Na 6 mnd gaat ie wel minder groeien.
ik heb ook altijd een reus gehad en nog steeds. Ze s nu 99cm en 16 kilo met 2.8jaar. Ze zit met lengte bovenaan de curve, altijd al geweest en gewicht ook altijd binnen de curve. Die opmerkingen wordt je idd af en toe moe van, maar tis maar net wat je gewend bent. Groot of klein, hij is 4 maanden en lekker baby
Precies, vind ik ook. Gewicht en lengte passen prima bij elkaar vind ik, alleen vind ik dat hij wel jong is voor die lengte/gewicht, maarja je kan hem moeilijk laten krimpen he !
ja hij krijgt blijkbaar super voeding en hij drinkt per dag ongeveer 700 - 800cc dus das ook niet te veel mag nu een fles eraf gaan halen zelfs omdat ik hem voor de laatste wakker moet maken
'julian was met 4¼ maand 8200 gram en 64,8 cm groot dusssssss zal je foto laten zien van me zoontje bij 4 maand hier was hij bijna 4 en halve maand
Mijn dochter was met 4,5 maand iets lichter maar ook scheelt 300 gram. Ook was ze 66 cm. nu 10 maanden maar ook ruim 10 kilo
Ach 't is maar wat anderen als groot zien. Bodhi was net zo groot en lang als jouw zoontje met ruim 4 maanden. Nilo daarentegen was op de leeftijd een kilo zwaarder. Dus ik zie Bodhi als een lekker schattig klein ventje, terwijl hij gewoon volgens de normale groeicurve groeit. Dus jouw mannetje vind ik niet groot nee, gewoon ook een lief klein schattig mannetje .
thanks meiden dat doet met toch goed wil me eigenlijk nooit wat aan trekken van wat anderen zeggen, maar toch doe ik dat als het om de kids gaat stom he ben benieuwd wat het cb er morgen van zegt de kinderarts vond hem gewoon goed in verhouding dus..
ik vind hem absoluut niet dik. maar wel groot maar hij heeft precies het zelfde gewicht en lengte als onze kleine man. ik zou mij er niet druk om maken. en al het baby vet gaat er toch wel weer af als ze eenmaal beginnen te lopen.
Mijn meisje was met 4 maanden en 8 dagen: 9050 gram en 68cm En als ik dan naar de foto kijk van je zoontje, leek mijn meisje groter en dikker! Maar ik zou me niet druk maken hoor.. Ik hoor de hele dag door, die is groot.. Wat krijgt ze wel niet te eten? Blablabla.. Ze was met 6 maanden 10.050 gram en 73cm
Nee abusoluut niet ! Kinley was toen 66 cm en 7575 gram en Kylian was toen 68 en 8240 gram. Ik weet niet of je een beebiesite hebt van Mitchel maar daar kun je je groeicurve vergelijken met andere kindjes. Dus als je onder in het balkje Kylian in typt (dan krijg je onze site te zien Kinley staat er ook op) dan kun je dus mitchels groeicurve vergelijken met die van Kylian en Kinley. Groetjes Anita
weetje het is toch nooit goed! hier ik het altijd"god was ik hij klein" en zo klein is het helemaal niet hij is 77,3 cm en 10300 gram. gister op het cb was er een kindje van 3 maanden die was 8500 gram en 67 cm die vond ik dan wel erg groot maar jou zoontje niet hoor
Ik vind hem oo kniet overdreven groot hoor! En hij ziet er ook niet dik uit! Finn was met 4 maanden 7775 gram en 68 cm. Bij het CB zeggen ze hier ook altijd dat het niet niet uitmaakt als het maar in verhouding is! Volwassenen zijn ook niet allemaal even groot (of klein )