ik zal het even uitleggen. mijn dochter is ruim 7 maand en drinkt al bijna 3 maanden geen fles meer. die weigert ze gewoon totaal. wel krijgt ze pap maar ook dat gaat ze weigeren als ze dat meer dan 2 keer krijgt. savonds kan ze geen zware voeding als pap verdragen, dus die vervalt al. dit is haar schema: 07.30 uur pap 150cc melk met volkoren 10.00 uur liga met sap 12.00 uur 1 boterham met beleg 15.00 uur potje fruit 18.00 uur groente 19.00 uur toetje of iets lekkers de hele dag door drinkt ze sap omdat ze ook dat maar hele kleine beetjes drinkt. ook thee of gewoon wat water drinkt ze. de pap sochtends gaat bijna nooit op. ik wil wel de boterham erin houden ivm de ontwikkeling. ze was trouwens 4 maanden toen ze op 4 flessen zat, 5 maanden 3x pap en sinds ze 6 maanden is krijgt ze last van de pap savonds. ze is verder erg tevreden, ze lust alles behalve melk maar eet niet veel, ze krijgt extra vitamine d en is verder gewoon gezond en groeit goed. iemand een idee hoe ik er meer melk in kan krijgen? want ze weigert het gewoon. de babyzuivel producten vind ze wel geweldig! toetjes enzo. ze krijgt elke dag een babydanoontje noem ik het maar even. ik wil graag tips, hoef geen commentaar ok.
gewone melk en brood stippen in melk wil ze ook niet. ze trekt er ook hele vieze gezichten bij dan, net of ze het echt niet lust.
karnemelk? --> zou ze dat al mogen? Yoghurt mogen ze nu natuurlijk wel, ik weet niet hoe het met karnemelk zit?
Ja hoor je kan je kindje met 7 maanden gewoon yoghurt of kwark geven. En om er een keer een ander smaakje aan te maken kan je er bijv wat stukjes fruit (of sap daarvan) doorheen doen.