wat geven jullie met 5 december, ik moet lijstjes maken voor 2 kanten van de familie incl ooms en tantes van mijzelf die wat willen geven. ik heb geen zin in allemaal prullaria, dus iets wat kleine kado's zijn maar samen 1 geheel. nu heb ik zitten kijken naar duplo trein en dingen van little people maar wat is nog meer leuk en ook van goede kwaliteit....
Ik vind het ook erg moeilijk hoor. Ik moet ook lijstjes maken en ook voor kerst want dat vieren we met mijn schoonouders. Lisanne is dan 10 maanden. Ik speur door de speelgoedgidsen, maar zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer, er is zoveel leuks
Ik vraag voor Lotte d'r verjaardag houten speelgoed, Little People en dingen van Bumba. Dit is op dit moment erg in trek.
Sem is dan 4 1/2 maand en we hebben besloten om "handige" cadeautjes te vragen, speelgoed heeft ie al best veel en spelen doet ie er toch nog niet mee dus wij vragen een winterslaapzakje, kleertjes, rompertjes... Hij heeft er toch nog geen weet van... Maar nu weet ik eigenlijk niet heel veel nuttige cadeautjes te vragen Verder dan een slaapzakje en kleertjes kom ik niet, wat kun je nog meer voor nuttigs vragen?
een loopkar, een glimworm ( of hoe heet zon ding met een verlicht hoofd?), een muzikaal boekje van fp, little people reuzenrad en een dvd van beertje paddington. meer dan genoeg lijkt me
Niks Mijn zoontje is dan 14,5 maand...heeft totaal nog geen benul van Sinterklaas dus wij vieren het niet (we zijn trouwens ook niet in het land op 5 dec.). Volgend jaar krijgt hij wel een kadootje van de Sint, maar dan een kleinigheidje.
Ik vind het ooklastig, ben veel te bang om met nutteloos speelgoed te komen zitten! Ik denk dat ik wat educatief speelgoed vraag (van die stapelblokken ofzo, en hamertje tik achtige dingen) en daarbij wat nuttige dingen zoals kleertjes, slaapzakje, babybadschuim, en o ja; ik wil ook nog een klein stoeltje voor hem hebben zodat ie zn eigen stoel heeft!
Ik geef niks. Ze snapt er toch nog niks van. Heb het ook niet zo op Sint. Maar de oma's zullen vast wel met zooi aankomen.
Wij houden het simpel, ik wil absoluut niet dat Charlotte omkomt in het speelgoed en niet meer weet waar ze mee moet spelen. Daar vind ik haar nog veel te klein voor en ik heb er altijd een hekel aan gehad als ik van die enorme kisten zag in woonkamers. Wij hebben gisteren een ton houten blokken voor haar gekocht en een houten trein. De trein krijgt ze op 5 dec, de blokken kan ze nu al mee spelen (mama en papa spelen er mee ). Van de oma's en opa's krijgt ze duplo of iets van little people maar zeker geen grote cadeaus!
een houten garage van janbibejan... gekocht op marktplaats in prima staat, dat wel verder nieuwe dikke sokken, een pyama oid van de opa's en oma's houten auto's sloffen en iets te spelen denk ik
Ik heb de duplo dierenuin gekocht.Verder krijgt hij van opa en oma een nieuwe pyama.Vorig jaar had mijn zus voor hem voor sinterklaas 3 pakken luiers gekocht.Hij snapt het toch niet en ik vond het een leuk cadeau,scheelt toch weer .
Onze dochter (dan 14,5 maand) krijgt van ons de paardenstal van LP die vorige week bij Kruidvat in de aanbieding was. Een paar boekjes en een chocoladeletter (die voor papa bestemt is ). Voor de opa's en oma's heb ik een lijstje gemaakt op lijstje.nl, zo kunnen ze dingen afstrepen en zit ik niet met allerlei papieren versies te klungelen (wie wat te vragen enz.). In die maand wordt ook haar zusje geboren en dan krijgt ze (als cadeautje van haar zusje ) duploblokjes
ik krijg net de folder van Prenatal binnen... en daarin staat het fauteuiltje wat wij ook hebben (indertijd gekocht voor 28 euro, met de mamma mazzeldagen) , nu voor 25... hier wordt er enorm veel gebruik van gemaakt Ze kreeg het trouwens voor haar eerste verjaardag... er stonden trouwens meer leuke dingetjes in de folder... maarja, veelal hebbendingetjes, die overbodig zijn omdat we het al hebben...
Die heb ik ook zien staan, geweldig ding! Ik denk dat ik die ga kopen...hij stond met korting in de Wij Jonge Ouders geloof ik, bij Intertoys. Verder vind ik het ook erg moeilijk. Ik ben al een paar keer een speelgoedwinkel ingelopen met de gedachte: NU ga ik iets kopen! Maar ik kom weer met lege handen naar buiten, omdat er gewoon téveel is. En ik wil iets kopen dat hij echt leuk vindt, anders vind ik het zonde van het geld. Ik zag ook een advertentie op marktplaats van iemand bij mij in de buurt, die heel veel leuk speelgoed aanbiedt. Misschien koop ik dat wel in één keer op voor een zacht prijsje...dan is het niet zo erg als hij er niet mee speelt