als je 5 dagen voor je nod test en je doet dit smorgens en er komt een streepje die zelfs je vriend ziet( die normaal zo blind als een paard is en erg skeptisch) en je doet s middags weer een test en die is nega.. Kan dit door te weinig hcg komen nog?
jah dat kan.maar meid wees nog niet te blij met een positieve test.voor je NOD kan er nog zoveel mis gaan.alleen kom je er eigenlijk nooit achter omdat je meetsal niet voor je NOD test. maar meid bijdeze voorzichtig gefeliciteerd! liefs
Het kan inderdaad kloppen dat je smorgens wel posi test en smiddags niet meer. Maar ik ben het helemaal eens met snippie, want in heel veel gevallen gaat het in de dagen voor je nod nog mis. Normaal weet je dat dus niet en word je gewoon ongi. Zo'n posi test zegt nu nog niks helaas
wacht zoiezo af hoor.. zie het wel als mijn ongi uitblijft of niet, kan dan nog een x testen evt maar dan met een betere test. een test die je ook nog kan bewaren.
Ik had het gelezen meis, ben ook nog niet al te blij hoor! eerst zien dat mijn ongi uitblijft (of niet natuurlijk) en dan kijken we weer verder! maar bedankt voor je andwoord!
heuh ik reageerde op een berichtje van snippie, maar nu staat er ineens een ander berichtje haha. snap t niet meer
oja en om teleurstelling te voorkomen raden ze daarom ook af om voor je NOD te testen!weet dta het heel moeilijk is. ik hoop dta je ongi uitblijft
en je kan je bericht wijzigen als je het binenne een uur doet.dus vandaar dta er nu plots een nader bericht staat
ehm ik denk morgen wel..hoop ik als ik hem nu voor me neerleg, heb een klein schemerlampje aan en het mijn beeldscherm is die wel te zien.
ben benieuwd meid! ik duim heel hard voor je! best raar jij zit te wachten op ene nog betere test en ik zit te wachten tot ik weer verder kan naar de volgende ronde
ja das idd vreemd he maar ja ben ook rijkelijk vroeg met testen. Bij mijn eerste teste ik 5 dagen overtijd positief, maar die knalde er ook uit toen. heb even een vergelijkend plaatje opgezocht.. http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=62909 die dipstick
hej jij als ervaringdeskundige voelde je bij je eertse ook al voor die tijd dat je zwanger was?en zo jah wat voelde je toen of weet je het niet meer!
ja, heb het wel gevoeld.. ik wist het gewoon. Denk het nu ook wel maar mijn gevoel zegt ook...nee, kan niet, zou toevallig zijn, wat een toevalstreffer zou dat zijn..