ik snap er niks van!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fempje, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    nou ik snap er dus niks van,ik ben 16 feb met de pil gestopt ik ben 18 feb ongi geworden,en nu ben ik weer ongi :confused: ik ben net naar de wc geweest en ik veegde rood bloed weer af :confused: ik begrijp het niet jullie hier meschien ervaring in?

2. gimena

gimena Niet meer actief

neej sorry zou het echt niet weten :(

3. happymama

happymama Niet meer actief

hey
    ik had dat ook
    ik stopte met de pil en raakte dus na een paar dagen ongi ,is dus normaal . en toen na 12 dagen weer . daarna weer moooie cyclus van 28 dagen !
    t is zo als je stopt met de pil moet je gewoone cyclus even op gang komen het kan een beetje een rommeltje zijn in het begin !
    schrijf iig alles in je agenda wanneer je ongi word en hoveel dagen je cyclus was

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je bent dus op 16 februari gestopt en op 18 februari werd je "ongesteld". Deze eerste ongesteldheid is echter nog een ontrekkingsbloeding (pilbloeding) zoals je die altijd hebt in je stopweek.

De menstruatie die je daarna hebt gehad, is je eerste ECHTE menstruatie. En daar mag je best blij om zijn. Sommige mensen moeten namelijk erg lang wachten voordat ze hun eerste ECHTE menstruatie na de pilstop krijgen, zoals ik (126 dagen).

5. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    toch niet ongi,mijn mannetje en ik hebben gister wel geklust en mischien iets te wild gedaan :oops: :oops: hihi,maar nou is het zo ik weet dus nog niet echt hoe mijn cyclus is maar ik heb wel sinds vrijdag last van een zeurende ongi gevoel zo voelt het aan als bij mij een eisprong komt dus ik ben gister begonnen met ovu testen en gister en vandaag dat hij duidelijk posi is dus kan het zo zijn mischien dat je door een eisprong ook bloed kunt verliezen? of zou het toch de wilde sex zijn geweest :oops: hahaha.

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hoi meid,

je kan idd na een eisprong wat bloed verliezen, dat wordt ook wel een ovulatiebloeding genoemd.

liefs daantje

Deel Deze Pagina