Hoi meiden, Wie weet of er ergens ook prematuurspeentjes te verkrijgen zijn voor de brede fles van dr Brown? We hebben nu de prematuurspeen nodig omdat onze boy op de Pepti zit ivm KMA. En die Peptie is super dun. Nummer 1 van Brown verslikt ie zich constant in. We hebben 4 brede flessen en 1 smalle. Nu heb ik voor de smalle prematuurspeentjes gevonden, dit gaat heel goed met drinken! Hij doet nu netjes 15 min. over de fles en verslikt zich niet. Maar... we hebben maar 1 smal flesje en 4 brede. Maar voor die brede flessen kan ik dus geen prematuurspeen vinden.... anders moeten we ook de smalle flesjes aan gaan schaffen...
ik heb ook op het punt gestaan om deze speen te moeten aanschaffen, maar bleek korte fase, dus daardoor niet meer nodig geweest maar wat ik begreep toen, dat die speen er helaas alleen voor de smalle fles is... vervelend en ook raar, maar blijkt dus wel zo te zijn
Thanks! Dan zal ik toch wat smalle flessen aan moeten schaffen. 1 gaat echt veel te snel! Kost wel wat maar beyer dan krampjes of steeds verslikken. Ben al lang blij dat ie eindelijk weer normaal kan drinken.
Ik heb geen idee of ze het hebben maar bij het kruidvat hebben ze spenen van hun eigen merk die op de brede flessen passen (helaas kwam ik er pas achter toen meneer aan nummer 3 toe was...) Misschien even kijken of ze ook prematuurspenen hebben?